POLY náhlavní souprava BLACKWIRE C5220, 3, 5 mm jack, USB, stereo
1 614 Kč
1 269 Kč
1 049 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Užívejte si celodenní komfort a univerzální konektivitu
Hledáte náhlavní soupravu, kterou můžete mít celý den nasazenou na hlavě, bez jakýchkoli obtíží a bolestí? Pokud ano, potom bude série sluchátek Poly Blackwire 5200 jasnou volbou. Sluchátka byla ergonomicky navržena, a díky tomu nabízejí komfort při celodenním nošení a dlouhých hovorech.
Sluchátka vám také umožní pracovat odkudkoli ve vaší kanceláři, a to díky možnosti připojení ke kompatibilnímu zařízení dle vašeho výběru. Model má k dispozici 3,5 mm Jack a USB-A.
Vynikající kvalita zvuku
Na mnoha pracovištích je v dnešní době hluk a velké množství faktorů, které mohou narušovat vaši pozornost. Řada sluchátek Blackwire 5200 nabízí čistší zvuk při hovorech, příjemnou privátní komunikaci a hlavně vyšší produktivitu vaší práce. A to vše díky měkkým ušním polštářkům, které zajišťují pasivní potlačení šumu, a precizně naladěnému mikrofonu.
- Ohromující AUDIO - zařízení disponuje mikrofonem s funkcí potlačení šumu.
- Jednoduché ovládání - intuitivní ovládací prvky pro správu hovorů.
- Celodenní komfort - sluchátka disponují polstrovanou dvojitou páskou s popruhem.
- Pokročilá konektivita - zařízení disponuje konektivitou s USB-A a 3,5 mm Jack.
Headset, který se vám přizpůsobí
U sluchátek řady 5200 je skvělé, že si je můžete nastavit přesně tak, aby odpovídala vašemu způsobu práce. Můžete si nastavit vypnutí zvuku, jazyk pro hlasové výstrahy a díky tomu ještě více ovládat vaši konverzaci.
Klíčové vlastnosti
- Ideální pro celodenní nošení, dlouhé hovory a poslech.
- Mikrofon s funkcí rušení šumu filtruje zvuky v pozadí.
- Možnost připojení chytrého telefonu pomocí 3,5 mm Jack.
- Možnost připojení k PC pomocí USB-A.
- Započetí a ukončení hovoru jedním tlačítkem.
- Změna hlasitosti jedním tlačítkem.
Technická specifikace
- Uchycení: spona přes hlavu
- Provedení: na obě uši
- Mikrofon: s potlačením šumu filtruje zvuky v pozadí
- Konektor: USB-A + 3,5 mm Jack
- Dynamický EQ: ano
- Digital Signal Processing (DSP) technologie: ano
- SoundGuard chrání proti zvukovým nárazům nad 118 dB SPL (hladina akustického tlaku)
- Regulace hlasitosti: ano – na kabelu
- Tlačítko Mute: ano – na kabelu
- Tlačítko přijmu a ukončení hovoru: ano – na kabelu
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.