QNAP switch QSW-2104-2S (2x10GbE SFP+/4x2, 5GbE/12W)
4 308 Kč
3 560 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
QNAP switch QSW-2104-2S
EAN: 4713213518816
QNAP QSW-2104-2S je ideální volbou pro vylepšení síťového prostředí.
Pro SOHO a profesionály
Tento switch je ideální pro SOHO i profesionální uživatele.
Výkonný a energeticky účinný
QSW-2104-2S je uživatelsky přívětivý, nespravovaný switch.
Disponuje 2-porty 10GbE SFP+ a 4-porty 2.5GbE RJ45.
Optimalizuje spotřebu energie dle standardu IEEE 802.3az.
Vysoký výkon a funkčnost
QSW-2104-2S nabízí vysoký výkon a skvělou funkčnost.
Umožňuje vytvoření cenově dostupného vysokorychlostního síťového prostředí.
Konektivita a rychlost
QSW-2104-2S je vybaven 10GbE SFP+ a 2.5GbE RJ45 porty.
Umožňuje připojení široké škály zařízení s různými požadavky na šířku pásma.
S využitím rozhraní SFP+ můžete použít kabely Direct Attach Copper (DAC) pro přímé připojení k zařízením SFP+.
QSW-2104-2S umožňuje snadné vytvoření hybridní vysokorychlostní sítě.
Technické specifikace
- Typ správy: Nespravovaný
- Počet portů: 6
- 10GbE SFP+: 2
- 2.5GbE (RJ45): 4
- Zdroj napájení: Adaptér
- Max. spotřeba energie: 12W
- Typ vstupního napětí: DC
- Rozsah vstupního napětí: 12V/1A
- Tabulka MAC adres: 16K
- Celkový neblokovaný průtok: 30Gbps
- Přepínací kapacita: 60Gbps
- Energeticky účinný Ethernet (IEEE 802.3az): Ano
- Bez ventilátoru: Ano
- Podporované normy: IEEE 802.3u 100Base-TX Fast Ethernet, IEEE 802.3ab 1000BASE-T Gigabit Ethernet, IEEE 802.3bz 2.5G/5GBase-T, IEEE 802.3an 10GBase-T, IEEE 802.3az Energy Efficient Ethernet (EEE)IEEE, SFP Transceiver 1000BASE-SX, SFP Transceiver 1000BASE-LX, SFP Transceiver 1000BASE-T Copper RJ45 GBIC
- Formát: Desktop
- LED indikátory: Port: Rychlost/Připojení/Aktivita, Smyčka: Smyčka, Systém: Napájení/Stav
- Rozměry (V x Š x H): 34 x 180 x145 mm
- Hmotnost: 0.713 kg
- Provozní teplota: 0°C do 40°C
- Relativní vlhkost: 5~90% nekondenzující
- Certifikace: FCC, CE, BSMI, VCCI, LVD,CCC,KCC
- Elektromagnetická kompatibilita: Třída B
- Jumbo Frames: 9K
- Záruka: 2 roky
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.