RAV 160-030 HDMI V2.1 M-M 3m REFERENCE
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
RAV 160-030 HDMI V2.1 M-M 3m REFERENCE
Profesionální HDMI 2.1 kabel
Propustnost až 48 Gb/s. Umožňuje přenos obrazu ve formátu 8K (60 snímků/s), 4K (120 snímků/s) nebo až 10K pro statický obraz.
Podpora HDR obrazu
Podporuje formáty HDR10, HLG, HDR10+ a DOLBY VISION pro určení HDR metadat.
Podpora zvukových formátů
Plná podpora nejnovějších zvukových formátů DOLBY ATMOS a DTS:X.
Podporované formáty obrazu
- 4320p
- 2160p
- 1440p
- 1080p
- 1080i
- 720p
- 720i
- 576p
- 576i
Včetně 3D video nebo duálního přehrávání Full HD obrazů. Podpora formátu 21:9.
Podpora barevné hloubky obrazu
Podpora až 24-bit.
Podporované formáty zvuku
DOLBY ATMOS, DOLBY True HD, DOLBY DIGITAL Plus, DOLBY DIGITAL, DTS:X, DTS HD Master Audio, DTS HD High Resoslution Audio, DTS, DSD (Super AUDIO CD), LPCM/PCM a další.
Zvukové kanály a samplovací frekvence
Podpora až 32 zvukových kanálů a podpora samplovací frekvence až 1 536 kHz.
Přenos zvuku eARC
Zdokonalený oboustranný přenos zvuku eARC z televizoru do domácího kina.
Ethernet kanál HEC a rozšířená podpora CEC
Podpora komunikace mezi přístroji.
Vlastnosti kabelu
Kabel s trojitým stíněním (opletení + dvě mylarové fólie) pro dokonalé odrušení a zamezení RFI a EMI interferenci.
Bezkyslíkatá OFC měď
Nejvyššího stupně čistoty (99,96%) pro přenos ostrého obrazu a čistého zvuku.
Izolace z kvalitních materiálů
Nylonové opletení zaručuje vysokou mechanickou odolnost a maximální ohebnost.
Kovové konektory s pozlacenými kontakty
24karátové zlaté kontakty zvyšují mechanickou odolnost a zaručují minimalizaci ztráty signálu.
Ideální pro všechny televizory
Perfektní pro Vaše 8K/4K UHD televizory (až 10K/8K), ale i stařší Full HD nebo 3D.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.