Redmi Note 11S 5G 4GB/128GB Star Blue
7 197 Kč
3 625 Kč
2 996 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Redmi Note 11S 5G 4GB/128GB Star Blue
Obecný popis
Redmi Note 11S 5G je špičkový smartphone s vysokým výkonem a 5G připojením.
Výkon a úložiště
Procesor MediaTek Dimensity 810 nabízí maximální takt až 2,4 GHz.
Úložiště UFS 2.2 zajišťuje rychlejší zápis a načítání aplikací.
Baterie a nabíjení
Velká baterie o kapacitě 5 000mAh vydrží více než jeden den na jedno nabití.
Rychlé 33W Pro nabíjení nabije zařízení na 100% přibližně za hodinu.
Fotoaparát
Hlavní 50Mpx fotoaparát s vysokým rozlišením pro pořizování kvalitních fotografií a videí.
8Mpx ultraširokoúhlý fotoaparát rozšiřuje perspektivu na 119° pozorovací úhel.
2Mpx makro fotoaparát zachytí jemné detaily zblízka.
13Mpx selfie fotoaparát na přední straně pro panoramatické selfie.
Displej
6,6" displej podporuje široký barevný gamut DCI-P3.
Obnovovací frekvence 90 Hz a vzorkovací frekvence 240 Hz pro plynulejší zážitek.
Technologie AdaptiveSync optimalizuje obnovovací frekvenci a šetří energii.
Technické specifikace
- Displej: 6,6“ FHD+ DotDisplay
- Rozlišení displeje: 2400 x 1080
- Procesor: MediaTek Dimensity 810
- Počet jader: 8
- Frekvence jádra: až 2,4 GHz
- Grafický čip GPU: ARM Mali-G57
- Operační systém: Android 11
- Operační paměť: 4 GB
- Interní paměť: 128 GB
- Zadní fotoaparát: 50 Mpx + 8 Mpx + 2 Mpx
- Přední fotoaparát: 13 Mpx
- Blesk: Ano
- Bluetooth: 5.1
- Wi-Fi: 2,4 GHz / 5GHz
- Vstup pro sluchátka: 3,5mm jack
- Verze USB: USB-C
- Kapacita baterie: 5000mAh, rychlonabíjení až 33 W
- Výška: 163,56 mm
- Šířka: 75,78 mm
- Hloubka: 8,75 mm
- Hmotnost: 195 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.