Y33s Mirror Black 8+128GB VIVO
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
VIVO Y33s Mirror Black 8+128GB
Operační systém: Android 11, Funtouch OS 11.1
Procesor: Helio G80, frekvence 2x 2.0GHz + 6x 1.8GHz
Paměť: RAM 8 GB, úložiště 128 GB, rozšíření až na 1T Micro SD
Dual SIM: Nano + Nano/MicroSD
Displej
Úhlopříčka: 6,58"
Rozlišení: FHD+ 2408×1080
Počet pixelů na palec: 401 ppi
Poměr stran: 20:9
Poměr obrazovky k tělu: 90,61 %
Typ displeje: Kapacitní, multidotykový LCD
Fotoaparát
Přední: 16 MPx, režimy Foto, Portrét, Noc, Video, Živé fotky
Zadní: 50 + 2 + 2 MPx, režimy Noc, Portrét, Foto, Video, Panorama, Živé fotky, Slow-Mo, Časosběr, Pro, Dokumenty, 50MP
Nahrávání videa: až 1080p 30 fps
Senzory
- Akcelerometr
- Senzor okolního světla
- Senzor přiblížení
- E-compas
- Čtečka otisků
- Gyroskop
Konektivita
- Sítě 4G FDD-LTE / 4G TDD-LTE / 3G WCDMA / 2G GSM
- Wi-Fi 2,4GHz / 5GHz
- Bluetooth 5.0
- NFC
- USB Type-C (Nabíjení, OTG, reverzní nabíjení)
- Sluchátkový Jack 3,5mm
Odolnost: proti vodě a prachu IP53
Baterie: Li-Ion 5 000 mAh, nabíjení 18W Fast Charge
Rozměry: (V׊×H) 164,26×76,08×8 mm
Hmotnost: 182 g
Barva: Mirror Black (černá)
Obsah balení
- Telefon
- Sluchátka
- Nabíjecí adaptér
- USB kabel
- Folie na displeji
- Špendlík na SIM slot
- Rychlý návod / Záruční list
- Ochranný kryt
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.