REOLINK bezpečnostní kamera P344, 12MP Ultra HD
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
REOLINK bezpečnostní kamera P344, 12MP Ultra HD
Bezpečnostní kamera REOLINK P344 je inteligentní PoE kamera s ultra HD rozlišením 12MP. Její výjimečnost spočívá v barevném nočním viděním a schopnosti rozpoznat auto či postavu od ostatních objektů.
Oboustranné audio a napájení přes ethernet
Kamera disponuje oboustranným audiem a napájení zajišťuje přes ethernet. To znamená, že kromě obrazu můžete sledovat i zvuk v dané lokalitě.
Barevné a infračervené noční vidění
Reolink P344 nabízí barevné noční vidění a infračervené noční vidění s dosahem až 30 metrů. To vám umožní sledovat prostor i v noci s vysokou přesností.
Vodotěsná a s detekcí pohybu
Kamera je vodotěsná dle normy IP66 a je vybavena detekcí pohybu, což zvyšuje její bezpečnostní potenciál.
Plug & Play a široké zorné pole
Instalace kamery je jednoduchá, díky technologii Plug & Play. Kamera má široké zorné pole - horizontálně 93°, vertikálně 49°.
Video formát a podpora paměťových karet
Video zaznamenává ve formátu H.265. Kamera podporuje Micro SD karty až do kapacity 256 GB (není součástí balení).
Technické specifikace
- Senzor: 1/2.49" CMOS Senzor
- Infračervené noční vidění: 30 metrů
- Zorné pole: 93° horizontálně, 49° vertikálně
- Rozlišení videa: 4512X2512 (12,0 megapixelů) při 20 snímcích/s
- Zvuk: Špičkový reproduktor a mikrofon
- Napájení: POEIEEE 802.3af, 48V Active
- Elektrická síť: DC 12.0V?1A, <12W
- Napájení: DC napájecí port
- Systém: Tlačítko reset
- Ethernet: Jeden 10M/100Mbps; RJ45
- Úložný prostor: Slot pro kartu Micro SD (max. 256 GB)
- Zvuk: Vestavěný mikrofon a reproduktor
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.


