Reyee RG-EW1200R Dual Band Wi-Fi Extender
1 234 Kč
1 020 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Reyee RG-EW1200R Dual Band Wi-Fi Extender
Reyee RG-EW1200R je Wi-Fi extender, který rozšíří pokrytí vaší domácí sítě.
Díky vestavěným zesilovačům poskytuje nepřerušovaný Wi-Fi signál po celém domě.
Klíčové vlastnosti
- Podporuje WiFi extender, AP Router a Klient Router.
- Podporuje rychlé bezdrátové rozhraní WiFi 5.
- Dual band WiFi systém pro lepší pokrytí.
- Přenosová rychlost až 300 + 867 Mbps.
- Indikátor signálu pro snadnou kontrolu pokrytí.
- Podporuje Reyee mesh systém pro stabilní připojení.
- Rozhraní: 1×10/100 Mbps LAN/WAN.
Snadná správa
Wi-Fi Extender Reyee RG-EW1200R je snadno nastavitelný a spravovatelný.
Vaše potřeby jsou na dosah ruky s tímto kompaktním a přenosným zařízením.
Váží pouhých 0,25 kg a má rozměry 128 mm x 102 mm x 60 mm.
Je vybaven pokročilou technologií MU-MIMO a zvládne až 24 uživatelů současně.
Extender je napájen ze sítě.
Technické parametry
Bezdrátové frekvence: 2.4 + 5 GHz (dual band)
WiFi standardy: 802.11n, 802.11a, 802.11ac, 802.11b/g, 802.11ac - wave2
MU-MIMO: Ano
Přenosová rychlost - 5GHz [Mb/s]: 866
Přenosová rychlost - 2.4GHz [Mb/s]: 300
Vysílací výkon 2.4GHz [dBm]: 20
Vysílací výkon 5GHz [dBm]: 27
Šifrování: WPA-PSK/WPA2-PSK
2.4GHz MIMO: 2 x 2
5GHz MIMO: 2 x 2
Typ antény: Fixní
Počet fixních antén: 2
Roaming: Ano
Zisk antény [dBi]: 4
Technologie a vymoženosti: Reyee Mesh, Cloud Management
Rychlost LAN: (1) 10/100Mbps LAN/WAN
Max. spotřeba energie [W]: 15
Napájení přes konektor/svorkovnici: 230V AC (přímo do zásuvky)
Použití: Vnitřní
Tlačítka: Reset
Provozní teplota [°C]: -10 až 45
Hmotnost [g]: 250
Šířka [mm]: 102
Výška [mm]: 128
Hloubka [mm]: 60
Operační mód: AP Router, Klient Router (wisp), Repeater
Výchozí IP adresa: 10.44.77.254
Výchozí jméno a heslo: Nastavuje se při prvním spuštění
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.