Samsung MT LCD LED Smart Monitor 32" 32AM500NRXEN-plochý, VA, 1920x1080, 8ms, 60Hz, HDMI, USB, Repro
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Technické specifikace
- Typ panelu
- VA
- Jas (typický)
- 250 cd/?
- Rozlišení
- 1 920 × 1 080
- Doba odezvy
- 8 (GTG) ms
- Podrobné specifikace
- Displej
- Úhlopříčka obrazovky (třída)
- 32
- Plochý / Prohnutý
- Plochý
- Aktivní velikost displeje (H × V) (mm)
- 698,4 × 392,85 mm
- Poměr stran obrazu
- 16:9
- Typ panelu
- VA
- Jas (typický)
- 250 cd/?
- Jas (minimální)
- 200 cd/?
- Statický kontrastní poměr
- 3 000:1 (typ.)
- HDR (High Dynamic Range, vysoký dynamický rozsah)
- HDR10
- Rozlišení
- 1 920 × 1 080
- Doba odezvy
- 8 (GTG) ms
- Pozorovací úhel (H/V)
- 178°/178°
- Podpora barev
- 16,7 M
- Obnovovací frekvence
- 60 Hz
- Základní funkce
- Režim šetření zraku
- Ano
- Technologie Flicker-free
- Ano
- Herní režim
- Ano
- Certifikace Windows
- Windows 10
- HDMI-CEC
- Ano
- Auto Source Switch+
- Ano
- Adaptive Picture
- Ano
- Ultrawide Game View
- Ano
- Smart Service
- Smart Type
- Smart
- Operační systém
- Tizen™
- Bixby
- Americká angličtina, britská angličtina, indická angličtina, korejština, francouzština, němčina, italština, španělština, brazilská portugalština (funkce se liší podle jazyka)
- Podpora aplikace SmartThings
- Ano
- Mobile to Screen - Mirroring, DLNA
- Ano
- Tap View
- Ano
- Remote Access
- Ano
- Bezdrátový přenos audia do jiného zařízení
- Ano
- ConnectShare™ (USB 2.0)
- Ano
- Rozhraní
- Bezdrátový displej
- Ne
- D-Sub
- Ne
- DVI
- Ne
- Dual Link DVI
- Ne
- Display Port
- Ne
- Mini-Display Port
- Ne
- HDMI
- 2 EA
- HDMI verze
- 2.0
- Audio vstup
- Ne
- Sluchátka
- Ne
- USB porty
- Ne
- USB-C
- Ne
- Ethernet (LAN)
- Ne
- Vestavěný modul pro připojení k bezdrátové síti LAN
- Ano (WiFi5)
- Bluetooth
- Ano (BT4.2)
- Zvuk
- Reproduktor
- Ano
- Provozní podmínky
- Teplota
- 10~40 ?
- Vlhkost
- 10~80 (nekondenzující)
- Design
- Barva
- Černá
- Typ podstavce
- SIMPLE
- Naklonění
- -2°(-2°~+2°)~+22°(±2°)
- Montáž na stěnu
- 100 × 100
- Ekologie
- Třída energetické účinnosti
- A+
- Napájení
- Zdroj napájení
- AC 100~240 V
- Příkon (max.)
- 60 W
- Spotřeba energie (typická)
- 26 W
- Spotřeba energie (DPMS)
- 0,5 W
- Spotřeba energie (režim vypnutí)
- 0,5 W
- Spotřeba energie (ročně)
- 38 kWh/year
- Typ
- Interní napájení
- Rozměry
- Rozměry sestavy se stojanem (Š x V x H)
- 716,1 × 517 × 193,5 mm
- Rozměry sestavy bez stojanu (Š x V x H)
- 716,1 × 424,5 × 41,8 mm
- Rozměry balení (Š x V x H)
- 842 × 133 × 487 mm
- Váha
- Hmotnost televizoru s podstavcem
- 6,2 kg
- Hmotnost televizoru bez podstavce
- 5 kg
- Hmotnost balení
- 7,9 kg
- Příslušenství
- Délka napájecího kabelu
- 1,5 m
- Kabel HDMI
- Ano
- Remote Controller
- Ano
První Do-It-All obrazovka na světě
Monitor stvořený pro každou stránku vašeho života. Pracujte bez počítače, s nainstalovaným balíkem Microsoft Office 365 nebo se vzdáleným přístupem k počítači v kanceláři. Následně se jednoduše přepněte na zábavu pomocí integrovaného zábavného systému na jednom místě.
Streamujte nekonečnou zábavu
Filmové a seriálové maratony nikdy nebyly dostupnější. Získejte přístup k velkému množství zábavných aplikací, jako jsou Netflix, YouTube a HBO bez nutnosti zapínat počítač nebo notebook. S dálkovým ovládáním a vestavěnými reproduktory bude zábava mnohem přístupnější.
Pracujte a učte se na dálku
Vzdálený přístup
Pracujte bez problémů, ať se již nacházíte kdekoli. Zvyšte svou produktivitu pomocí funkcí vzdáleného přístupu. Prostřednictvím Office 365 můžete prohlížet a upravovat dokumenty a pohodlně je všechny ukládat do cloudu. I když jste doma, vzdálený přístup vám umožní pracovat na vašem školním nebo kancelářském počítači.
Zapojte a uvidíte
Auto Source Switch +
Už žádné přepínání. Díky funkci Automatic Source Switch Plus váš monitor detekuje nově připojená zařízení, jestliže jsou připojena, a zobrazí správný signál. Už nemusíte hledat správný vstup v menu.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.