Samsung USB 3.1 Flash Disk 32GB - silver
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
USB 3.1 Flash Disk 32GB
Použití pro PC, Notebooky
Přenosová rychost: až 200MB/s
Rozměry: 15,46 X 40,05 X 12 mm
Váha: 11,5 g
Rychlost ve velkém stylu
Klasika v moderním provedení. Díky svému designu a výjimečné přenosové rychlosti se nová generace flash disků BAR Plus stane vaším nepostradatelným pomocníkem. Minimalistické kovové tělo se skvěle drží a je ukázkou stylu, který perfektně doplňuje vynikající výkon a spolehlivost.
Bleskový přenos souborů
Neztrácejte čas. Nejnovější standard rozhraní USB 3.1 poskytuje rychlost čtení až 400 MB/s*, takže vás už od práce ani zábavy nebude nic zdržovat. Například 3GB video v 4K UHD kvalitě z flash disku BAR Plus zkopírujete do svého počítače během 10 sekund.
Rafinovaná odolnost
Je stylový a odolný zároveň. Díky svému kovovému tělu spolehlivě ochrání vaše soubory. Navíc jej snadno upevníte na klíče, takže se nemusíte obávat, že ho zapomenete. BAR Plus je spojením dechberoucího designu a vysoké spolehlivosti.
Pětinásobná ochrana
Vaše data budou vždy v naprostém bezpečí – kdekoliv. Špičkové technologie a bohaté zkušenosti s výrobou flash disků společnosti Samsung činí z BAR Plus mimořádně spolehlivé úložiště. Odolává vodě*, nárazům**, extrémním teplotám***, magnetům**** i rentgenovému záření*****. A to vše s pětiletou zárukou******.
* Až po dobu 72 hodin v mořské vodě. ** Až do zrychlení 1 500 g. *** Provozní teploty -25 °C až 85 °C, neprovozní -40°C až 85°C. **** Až do 15 000 gaussů (srovnatelné s magnetickou rezonancí). ***** Až do 50 rentgenů (srovnatelné s letištním rentgenem). ****** Společnost Samsung nenese odpovědnost za jakékoliv škody, ztrátu dat nebo náklady způsobené obnovou dat. Pro více informací o záruce navštivte www.samsung.com/support
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.