Saramonic Blink PRO B1 White
3 262 Kč
3 237 Kč
2 675 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Saramonic Blink PRO B1 White
EAN: 6971008027631
Pokročilý 2.4GHz bezdrátový mikrofonní systém s vysílací kvalitou zvuku.
Podrobnosti o produktu
Saramonic Blink PRO B1 je ideální pro rozhovory, televizní vysílání, podcasty, vloggy, přímé přenosy, tvůrce YouTube videí a filmaře.
Tento ultra přenosný a lehký systém je dodáván s jedním bezdrátovým vysílačem s integrovaným mikrofonem, jedním profesionálním klopovým mikrofonem, dvoukanálovým přijímačem a přepravním nabíjecím pouzdrem.
Bezdrátový systém nové generace
Blink 500 Pro B1 je další generací nesmírně úspěšného bezdrátového systému Blink 500. Blink 500 Pro B1 kombinuje snadné použití a špičkovou flexibilitu původního systému s aktualizovaným designem, OLED displeji, delší výdrží baterie, rozšířeným dosahem, zvýšenou kvalitou zvuku a působivým seznamem nových profesionálních funkcí.
Výkonný vysílač TX
Vysílač TX je extrémně kompaktní a lehký, přesto poskytuje vysoce kvalitní profesionální zvuk.
Je vybaven vestavěným všesměrovým mikrofonem s působivou citlivostí -39 dB.
Flexibilní připojení
Můžete použít dodávaný klopový mikrofon SR-M1 nebo připojit shotgun mikrofon, náhlavní mikrofon (headset) nebo jakýkoli jiný mikrofon s konektorem 3.5mm, který připojíte do TRS výstupu.
Použití s různými zařízeními
Dvoukanálový přijímač RX je vybaven výstupními kabely TRS i TRRS. Ty umožňují systému dokonale fungovat s digitálními zrcadlovkami, bezzrcadlovkami a jinými druhy fotoaparátů, rekordérů, mixérů, moderních počítačů, stejně jako se smartphony a tablety, které disponují výstupem pro sluchátka.
Bezkonkurenční výkon a dosah
Bezdrátový systém Blink 500 Pro B1 posouvá výkon a dosah na vyšší úroveň. Díky rozšířenému dosahu až 100 metrů a rozšířené výdrži baterie až 8 hodin mají nyní uživatelé svobodu pro širší a rozsáhlejší záběry bez obav z výpadků, a mají možnost nahrávat celý den na jedno nabití.
Nabíjecí ochranné pouzdro
Dodávané nabíjecí pouzdro poskytuje zásadní ochranu pro skladování a přepravu, ale také poskytuje dobíjecí interní baterii 1200 mAh, která umožňuje nabíjet systém kdekoli.
Obsah balení:
- 1x Vysílač TX
- 1x Přijímač RX
- 1x Přepravní nabíjecí pouzdro
- 1x Všesměrový klopový mikrofon SR-M1
- 1x Aligátorový klip pro klopový mikrofon
- 1x Pěnová ochrana pro klopový mikrofon
- 1x Větrná ochrana pro vysílač TX
- 1x Brašna na zip
- 1x Pozlacený výstupní kabel 3.5mm TRS - TRS pro fotoaparáty (30.5 cm)
- 1x Pozlacený výstupní kabel 3.5mm TRS - TRRS pro smartphony, tablety a počítače (30.5 cm)
- 1x Pozlacený nabíjecí kabel USB-C - USB-A (30.5 cm)
- 1x Pozlacený nabíjecí kabel Micro USB - USB-A
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.