Saramonic UwMic9 (TX9+TX9+RX9)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Saramonic UwMic9 (TX9+TX9+RX9)
EAN: 6971008024098
Popis
Bezdrátová mikrofonní sada Saramonic UwMic9 (TX9+TX9+RX9) přináší vysílací kvalitu zvuku pro 2 osoby. Ideální pro DSLR, bezzrcadlovky, videokamery nebo přenosné audio rekordéry.
Vlastnosti
Sada obsahuje dva UHF vysílače, dva klopové mikrofony a jeden dvoukanálový přijímač. Systém je okamžitě připraven k použití po vybalení a nabízí snadné ovládání.
Frekvence
Vysílače pracují na UHF frekvenci 514-596 MHz a nabízí 96 kanálů pro současné použití více systémů. Dosah systému je až 100 metrů.
Flexibilita
Systém umožňuje přenos line-level audia a je rozšiřitelný pomocí volitelných vysílačů a výstupních kabelů (prodávaných samostatně).
Komfort
Přijímač má vestavěný výstup pro sluchátka a tlačítko napájení na vysílači lze nastavit do režimu "uzamčeno" pro zabránění náhodného vypnutí.
Technické specifikace
- Frekvenční rozsah: 514 MHz - 596 MHz
- Poměr signálu k šumu: 70 dB nebo více
- Frekvenční odezva: 40 Hz - 18 kHz (+/-3dB)
- Zkreslení: 0.5% nebo méně
- Napájení: 2 AA baterie
- Rozměry: 170.9 × 63.5 × 30.0 mm
Obsah balení
- 1x Dvoukanálový bezdrátový UHF přijímač RX9
- 2x Bezdrátový UHF vysílač TX9
- 2x Všesměrový klopový mikrofon SR-M1
- 1x Aligátorový klip pro klopový mikrofon
- 1x Krátký vinutý uzamykací výstupní kabel mini-plug s pozlacenými konektory
- 1x Krátký uzamykací pozlacený výstupní kabel mini-plug na XLR
- 1x Adaptér Hot Shoe pro fotoaparáty s integrovaným 1/4-20 stativovým závitem
- 3x Odnímatelná spona na opasek
- 3x Přihrádka na baterie SR-UMBC1
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.