Saramonic UwMic9S Kit 1 (TX+RX)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Saramonic UwMic9S Kit 1 (TX+RX)
Popis produktu
Saramonic UwMic9s je prémiový bezdrátový mikrofonní systém pro dvě osoby. Ideální pro vysílání, TV, ENG, filmaře, vlogery, novináře a další.
Připojení a napájení
Systém umožňuje připojení k zařízením s mikrofonním nebo linkovým konektorem. Napájen je prostřednictvím USB-C portů, což umožňuje provoz po mnoho hodin na 5V USB powerbance.
Přenosný přijímač RX9s
RX9s je dvoukanálový bezdrátový UHF přijímač s možností upevnění na fotoaparát. Výstup přijímače lze přepínat mezi mono a stereo režimem. Funkce LCF (Low-Cut Filter) minimalizuje nízkofrekvenční šum.
Bodypack vysílač TX9s
TX9s je bodypack vysílač s možností upevnění. S linkovým a mikrofonním vstupem může přijímat zvuk z dodávaného 3.5mm klopového mikrofonu nebo jiných zařízení s linkovým konektorem. Funkce uzamčení zabraňuje náhodnému ztlumení nebo náhodnému vypnutí vysílače.
Hlavní vlastnosti
- Poskytuje profesionální zvuk ve vysílací (broadcast) kvalitě
- Funkce LCF (Low-Cut Filter) pro potlačení nízkofrekvenčního šumu
- Funkce infračerveného párování
- Přepínatelný režim Mono/Stereo
- Živý a vysoce kontrastní OLED displej
- Odnímatelná anténa s možností otočení o 360°
- Přepínač ON/OFF pro skupinu kanálů A a B
- Nezávislé výstupy levého a pravého kanálu
- Vestavěná dobíjecí Li-Ion baterie
- Mikrofonní a linkový vstup pro vytváření vícevrstvého obsahu
- Možnost monitorování zvuku v reálném čase pomocí sluchátek
Obsah balení
- 1× Vysílač TX9s
- 1× Přijímač RX9s
- 1× Všesměrový klopový mikrofon DK3A
- 1× Y-kabel SR-C2004 3.5mm TRS Male na 3.5mm TRS Male (30 cm)
- 1× Audio kabel XLR na 3.5mm TRS (40 cm)
- 1× Audio kabel 3.5mm TRS pro fotoaparáty (80 cm)
- 3× USB-C nabíjecí kabel (1.2 m)
- 3× Anténa
- 2× Spona na opasek
- 1× Adaptér Cold Shoe
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.