SFD 6500WH Sušička ovoce SENCOR
3 599 Kč
2 974 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Sencor SFD 6500WH - Sušička ovoce
Maximalizujte výhody sušení ovoce a zeleniny s naší sušičkou Sencor SFD 6500WH.
Automatické programy
S našimi 5 automatickými programy je sušení hravou zábavou. Můžete sušit maso, jablka, houby, bylinky, koření a těstoviny.
Intuitivní ovládání
Regulace teploty pomocí otočného regulátoru a nastavení času pomocí režimu rychlé nastavení.
Maximální komfort
6 plastových tepelně odolných podnosů a 1 plato pro přípravu RAW potravin zaručuje maximální komfort.
Technologie Horizontal Air Flow
Zaručuje rovnoměrnou distribuci tepla a odstraňuje nutnost prohazovat plata během sušení.
Regulace teploty a časovač
Regulace teploty 35–75 °C umožňuje zachovat maximální množství přírodních látek. Elektronický časovač pro automatické vypnutí.
Použití
- Sušené ovoce (křížal, švestek, meruněk, banánů atp.)
- Rozinky
- Sušená zelenina do polévek
- Sušená rajčata
- Sušené bylinky
- Bylinkové čaje (máta, lipový květ, heřmánek atp.)
- Sušené houby do polévek a pokrmů
- Sušené pomeranče na dekorace
- Sušená dýňová semínka
- Sušené okvětní lístky na vonné směsi
- Sušené maso
- Sušené ryby
Bezpečnost a pohodlí
Design mřížky sušících podnosů zabraňuje vzniku plísní a optimalizuje proudění vzduchu. Integrovaný ventilátor s průměrem 17 cm zaručuje rovnoměrné sušení na všech patrech. Průhledná dvířka a podnosy umožňují okamžitou vizuální kontrolu nad stavem sušení. Tepelná pojistka proti přehřátí.
Technické parametry
- Příkon: 500 W
- Délka přívodního kabelu: 1,10 m
- Napětí a kmitočet: 230 V, 50 Hz
- Rozměr sušícího podnosu: 330 × 300 mm
- Užitná výška patra: 2 cm
- Rozměry (V׊×H): 310 × 345 × 450 mm
- Hmotnost: 5,9 kg
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.