TRANSCEND SODIMM DDR4 8GB 3200MHz 1Rx16 1Gx16 CL22 1.2V

- 3%

ilustrační foto

TRANSCEND SODIMM DDR4 8GB 3200MHz 1Rx16 1Gx16 CL22 1.2V
Obj. číslo
3985128
OEM
JM3200HSG-8G
Výrobce
Transcend
Věrnostní body: 24
0 hodnocení
Skladem > 20 ks, ve středu u Vás

511 Kč

496 Kč

410 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 497 Kč
Skladem > 20 ks, ve středu u Vás

496 Kč

511 Kč

410 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Pamäťové moduly JetRam spoločnosti Transcend sa vyrábajú s pravými značkovými čipmi DRAM triedy ETT, ktoré prešli prísnym procesom kontroly spoločnosti Transcend a prísnym environmentálnym testovaním. Moduly poskytujú vynikajúcu kompatibilitu a plne testovanú spoľahlivosť, ktorá je ideálna na modernizáciu počítača za atraktívnu cenu. Každý pamäťový modul je dimenzovaný na 3200 Mb/s, čo výrazne zvyšuje efektivitu prenosu dát vďaka vyššej šírke pásma až o 25.6 GB/s. Pracuje pri menovitom napätí len 1.2 V, pamäť DDR4 SO-DIMM JetRam od spoločnosti Transcend zabezpečuje zníženie prevádzkovej teploty aj elektrického zaťaženia pamäťového radiča s cieľom ušetriť až 40 % energie v porovnaní so štandardnými modulmi DDR3, ktoré ponúkajú 1.5V.

Specifications

Modul DRAM

RAM Type
DDR4
Typ DIMM
Nevyrovnaný modul SO-DIMM
Rýchlosť
3200
Oneskorenie CAS
CL22
Kapacita
8 GB
Rankx Org.
1Rx16
Zloženie zložky
1Gx16
Napätie
1.2V
Počet kolíkov
260 pinov
Výška PCB
1.18 palcov

Poznámka

Poznámka
  • DDR4-3200 je spätne kompatibilná s DDR4-2933.

Prevádzkové prostredie

Prevádzková teplota
0°C (32°F) ~ 85°C (185°F)

Záruka

Záruka
  • Obmedzená doživotná záruka
.

Parametry

Technologie paměti RAM
Využití paměti
Výrobce
Časování CAS
Velikost paměti RAM (GB)
Frekvence paměti RAM (GHz)

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29126 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.