Spací pytel REDCLIFFS, 180x74 cm, khaki
618 Kč
511 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Chystáte se kempovat a hledáte to správné vybavení? Správně zvolený spací pytel vám umožní v noci klidně spát a plně zregenerovat síly na další aktivní den. Spací pytel s velikostí 180x74 cm REDCLIFFS splní všechna Vaše očekávání!
TVAR PEŘINY
Uvnitř poskytuje velký prostor a po rozepnutí zipu se promění v lehkou přikrývku pro každou příležitost.
MALÉ ROZMĚRY
Tvar spacáku ovlivňuje i jeho malé rozměry po sbalení, takže se bude skvěle hodit pro cestovatele, kteří nosí veškeré vybavení v batohu. Hodí se i na školní výlety, na různé typy přenocování, kempování, i pod stan.
LEHKÉ A RYCHLESCHNOUCÍ
Výplň je lehká a rychleschnoucí. Prošívání po celé ploše spacího pytle zabraňuje jejímu posunu. Speciální materiál, ze kterého je vyroben, si zachovává své izolační vlastnosti i ve vlhkých podmínkách.
POHODLNÝ OBAL
Spací pytel je zabalen v malém obalu se stahovací šňůrkou, která je zároveň madlem na přenášení, díky čemuž ve srolovaném stavu zabere málo místa a pohodlně se přepravuje i skladuje.
VÝHODY:
- suchý zip u zipu ochrání spací pytel před rozepnutím
- tvar přikrývky poskytuje mnoho prostoru uvnitř a vysoký komfort spánku
- možnost úplného rozepnutí, dává možnost přeměny v tradiční přikrývku
- snadno se čistí, lze jej prát v ruce
- baleno v příručním obalu se šňůrkou
PARAMETRY:
- Rozměry spacáku: 180x74 cm
- Teplotní rozsah: 10 až 20°C
- Určeno pro osoby do výšky 200 cm
- Hmotnost spacího pytle s potahem cca: 0,81 kg
- Barva: khaki
- Rozměry obalu na spací pytel: cca 19 x 19 x 36 cm (š x d x v)
- Materiál: skořepina polyester 190 T, výplň polyester 200 g/m2, polyester 170 T
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.