SW prodejní program EET-POS pro Android - plná verze bez poplatků
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EET-POS.cz je přehledná pokladní aplikace bez paušálů - bez měsíčních poplatků.
Nehraje si na žádné složitosti, používá jasně a logicky to, na co jsou pokladní zvyklí
z „tlačítkových“ pokladen, z běžného pokladního software.
Aplikace je „štíhlá“ – má nízké nároky na výkon HW a na datovou komunikaci.
Aplikace zcela odpovídá požadavkům EET a je vyvinuta pro české podmínky a české prostředí. Splňuje požadavky pro práci on-line i off-line.
Umožňuje „rychlý prodej“ jen zadáním částky k příslušnému zboží, nebo k sazbě DPH.
Zkušenost vývojářů aplikace z dalších trhů s evidencí tržeb je zárukou bezchybného fungování. Samozřejmostí je podpora uživatelů – www.pokladnapodnikatele.cz/podpora .
Aplikace EET-POS.cz je navržena speciálně pro zařízení s malou velikost obrazovky,
ale k obyčejnému tabletu je možno připojit přes hub USB klávesnici, nebo číselnou klávesnici - prostřednictvím Mikrodocku (www.pokladnapodnikatele.cz/mikrodock).
Stejně je možno připojit USB tiskárnu, USB čtečku čárových kódů, zákaznický displej, váhy…
To vše bez nutnosti ztrácet čas s nastavováním drahých Bluetooth zařízení.
Tím se z Vašeho tabletu stává kompletní, plnohodnotné prodejní místo za dobrou cenu.
Pokud chcete kompaktní pokladnu - aplikace je optimalizována i pro pokladní hardware
„vše v jednom“ od Lynx a Wintec.
Práce s HW je důležitou, ověřenou vlastností aplikace - jednoduché je nastavení tiskárny,
bez které není možný prodej dle EET.
• Nápověda - kompletní popis - nápovědu naleznete vždy stisknutím na logo EET-POS v pravém horním rohu
• Rychlá nápověda - v prodeji ji otevřete stisknutím na logo „Správa účtenek“ v levém horním rohu. Zde je přehled všech povelů pro práci v prodeji.
Prodej - aplikace umožňuje prodeje zboží, nebo služeb:
• prostřednictvím výběru ze seznamu zboží
• prostřednictvím kódu zboží
• klávesami „rychlá volba“ - nejčastější zboží
• čtečkou čárových kódů (i USB)
Dále jsou k dispozici funkce:
• mazání položek, storno účtenky
• tisk poslední účtenky
• sleva nominální, nebo procentuální (totéž jako přirážka)
• různé způsoby úhrady (hotovost, karta, stravenky, dárkové poukázky)
• informace o hotovosti k vrácení zákazníkovi
• poznámky k prodeji (např. číslo výrobku pro záruku), poznámky ke způsobu úhrady
• přidání zbožové položky přímo při práci v prodeji
• přijetí a naskladnění zboží (v seznamu zboží, nebo v dokumentech)
• práce se zbožovými skupinami
• příjem, výdej hotovosti
V aplikaci nenajdete žádné složitosti, ani komlikovaná nastavení, jednoduchost a rychlost jsou základní charakteristikou.
Nastavení:
• EET - vložíte jméno poplatníka, číslo provozovny, pokladny a jednoduše nahrajete certifikát. Hotovo.
Pro správnost nastavení a Vaše pohodlí je možno vybrat práci v běžném, zjednodušeném, nebo v testovacím režimu.
• Uživatelé - jednotlivým pokladním přidělíte práva, k používání funkcí pokladny
• Tiskárna - výběr tiskárny v systému
V menu tiskárny si také libovolně nastavíte texty pro tisk na Vaše účtenky.
• Jiná nastavení - nastavení skladu, práce s váhami, slevové karty, množstevní slevy, zaokrouhlování, poznámky a další podrobná nastavení (nepovinné)
• Nastavení vzhledu a používaných tlačítek - základní je výběr ze dvou motivů - pro běžnou práci a pro práci v šeru ( např. bar…) K jednotlivým motivům je možno si přidat práci s klávesami rychlé volby, popisy tlačítek, zvolit si tlačítka jednobarevná, nebo barevná (dle jejich funkcí) atd.
• Možnost importu seznamu zboží
• Backup / restore dat v aplikaci
Přehledy, reporty
• Přehledy operací
• Přehledy dokumentů, účtenek, zboží, pokladních …
• Denní přehled – uzávěrka (vynulování)
• Aktuální přehled
• Export Z-reportu
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.