SW prodejní program EET-POS pro Android - plná verze bez poplatků

- 5%

ilustrační foto

SW prodejní program EET-POS pro Android - plná verze bez poplatků
SW prodejní program EET-POS pro Android - plná verze bez poplatků
SW prodejní program EET-POS pro Android - plná verze bez poplatků
SW prodejní program EET-POS pro Android - plná verze bez poplatků
Obj. číslo
3303987
OEM
EET-POS
Výrobce
EET CUBE
Věrnostní body: 63
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

EET-POS.cz je přehledná pokladní aplikace bez paušálů - bez měsíčních poplatků.

Nehraje si na žádné složitosti, používá jasně a logicky to, na co jsou pokladní zvyklí
z „tlačítkových“ pokladen, z běžného pokladního software.
Aplikace je „štíhlá“ – má nízké nároky na výkon HW a na datovou komunikaci.
Aplikace zcela odpovídá požadavkům EET a je vyvinuta pro české podmínky a české prostředí. Splňuje požadavky pro práci on-line i off-line.
Umožňuje „rychlý prodej“ jen zadáním částky k příslušnému zboží, nebo k sazbě DPH.
Zkušenost vývojářů aplikace z dalších trhů s evidencí tržeb je zárukou bezchybného fungování. Samozřejmostí je podpora uživatelů – www.pokladnapodnikatele.cz/podpora .
Aplikace EET-POS.cz je navržena speciálně pro zařízení s malou velikost obrazovky,
ale k obyčejnému tabletu je možno připojit přes hub USB klávesnici, nebo číselnou klávesnici - prostřednictvím Mikrodocku (www.pokladnapodnikatele.cz/mikrodock).
Stejně je možno připojit USB tiskárnu, USB čtečku čárových kódů, zákaznický displej, váhy…
To vše bez nutnosti ztrácet čas s nastavováním drahých Bluetooth zařízení.
Tím se z Vašeho tabletu stává kompletní, plnohodnotné prodejní místo za dobrou cenu.
Pokud chcete kompaktní pokladnu - aplikace je optimalizována i pro pokladní hardware
„vše v jednom“ od Lynx a Wintec.
Práce s HW je důležitou, ověřenou vlastností aplikace - jednoduché je nastavení tiskárny,
bez které není možný prodej dle EET.

• Nápověda - kompletní popis - nápovědu naleznete vždy stisknutím na logo EET-POS v pravém horním rohu
• Rychlá nápověda - v prodeji ji otevřete stisknutím na logo „Správa účtenek“ v levém horním rohu. Zde je přehled všech povelů pro práci v prodeji.

Prodej - aplikace umožňuje prodeje zboží, nebo služeb:
• prostřednictvím výběru ze seznamu zboží
• prostřednictvím kódu zboží
• klávesami „rychlá volba“ - nejčastější zboží
• čtečkou čárových kódů (i USB)

Dále jsou k dispozici funkce:
• mazání položek, storno účtenky
• tisk poslední účtenky
• sleva nominální, nebo procentuální (totéž jako přirážka)
• různé způsoby úhrady (hotovost, karta, stravenky, dárkové poukázky)
• informace o hotovosti k vrácení zákazníkovi
• poznámky k prodeji (např. číslo výrobku pro záruku), poznámky ke způsobu úhrady
• přidání zbožové položky přímo při práci v prodeji
• přijetí a naskladnění zboží (v seznamu zboží, nebo v dokumentech)
• práce se zbožovými skupinami
• příjem, výdej hotovosti

V aplikaci nenajdete žádné složitosti, ani komlikovaná nastavení, jednoduchost a rychlost jsou základní charakteristikou.

Nastavení:
• EET - vložíte jméno poplatníka, číslo provozovny, pokladny a jednoduše nahrajete certifikát. Hotovo.
Pro správnost nastavení a Vaše pohodlí je možno vybrat práci v běžném, zjednodušeném, nebo v testovacím režimu.
• Uživatelé - jednotlivým pokladním přidělíte práva, k používání funkcí pokladny
• Tiskárna - výběr tiskárny v systému
V menu tiskárny si také libovolně nastavíte texty pro tisk na Vaše účtenky.
• Jiná nastavení - nastavení skladu, práce s váhami, slevové karty, množstevní slevy, zaokrouhlování, poznámky a další podrobná nastavení (nepovinné)
• Nastavení vzhledu a používaných tlačítek - základní je výběr ze dvou motivů - pro běžnou práci a pro práci v šeru ( např. bar…) K jednotlivým motivům je možno si přidat práci s klávesami rychlé volby, popisy tlačítek, zvolit si tlačítka jednobarevná, nebo barevná (dle jejich funkcí) atd.
• Možnost importu seznamu zboží
• Backup / restore dat v aplikaci

Přehledy, reporty
• Přehledy operací
• Přehledy dokumentů, účtenek, zboží, pokladních …
• Denní přehled – uzávěrka (vynulování)
• Aktuální přehled
• Export Z-reportu

Parametry

Druh zboží
Ovládání pokladny
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29141 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.