Tenda IC7-PRS-4
1 084 Kč
910 Kč
752 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tenda IC7-PRS-4: Venkovní kamera pro dokonalý přehled
Snadná správa kamery
Kamera Tenda IC7-PRS-4 nabízí jednoduchou správu přes webové rozhraní nebo aplikaci TDSEE.
Design a umístění
Kamera má čistý a jednoduchý design a je určena do venkovního prostředí s odolností vůči prachu i vodě dle stupně krytí IP67.
Vysoká kvalita obrazu a zvuku
Vyniká rozlišením 4MP (2560 x 1440 px), počtem snímků 25 fps a optikou f= 4 mm a F= 2.2. Obsahuje také mikrofon pro nahrávání zvuku.
Detekce člověka a pohybu
Kamera disponuje detekcí pohybu a dokáže rozeznat detekci člověka oproti dalším detekcím.
Perfektní video ve dne i v noci
Díky čtyřem infračerveným IR LED diodám poskytuje kvalitní video při jakémkoli osvětlení.
Power Over Ethernet napájení nebo DC
Kamera podporuje PoE napájení pomocí Ethernet portu RJ45, dle standartu PoE IEEE 802.3af, nebo napájení pomocí DC konektoru.
Podpora rekordérů pomocí OnViF protokolu
Díky podpoře OnViF protokolu je možné kameru připojit k Network Video Rekordéru libovolné značky.
Moderní kodek pro pořizování videozáznamů - H.265
Kamera podporuje kodek H.265 pro pořizování videozáznamů, který umožňuje uložit až o 50% více videozáznamů na datové úložiště.
Technické specifikace
- Senzor: 1/3 CMOS
- Rozlišení: 4MP (2560 x 1440 px)
- Dosah nočního LED/IR LED přísvitu: 30 m
- Ethernet: 1x LAN PoE RJ45 port 10/100 Mb/s
- Zvuk: ano, obsahuje mikrofon, G.711A, G.711U, 8 kHz
- Optika: 4 mm, F = 2.2
- Třída krytí/odolnosti: IP67
- Úhel záběru: Horizontal FOV: 74.9°, Vertical FOV: 41.3°, Diagonal FOV: 88.2°
- Kódování: H.265
- Provedení: outdoor, venkovní
- Provozní teplota: -30° až +60 °C
- Rozměry a hmotnost (v x š x h): 85 x 85 x 166 mm, 204g
Obsah balení
- 1x PoE kamera
- 1x Sada pro upevnění
- 1x Stručná instalační příručka
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.