Tenda N6P-4H
2 484 Kč
2 145 Kč
1 773 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tenda N6P-4H
EAN: 6932849434583
Snadná správa s aplikací TDSEE
Aplikace TDSEE umožňuje efektivní správu systému. Je dostupná pro Android i iOS.
Notifikace a správa přes webový prohlížeč
Obdržíte notifikace o detekci pohybu a dalších událostí. Správu lze provést přes Chrome, Edge a Operu.
PoE - Power Over Ethernet
Rekordér podporuje PoE napájení všech 4 portů RJ45 pro kamery. Připojení kamer je možné až na 250m dlouhém Ethernet kabelu.
Podpora OnViF protokolu
Možnost připojit kamery od libovolné značky. Stačí jen zkontrolovat zdali kamera má v podporovaných protokolech právě OnViF.
Kódování H.265+
Rekordér podporuje nejmodernější kódování H.265+. Umožňuje úsporu až 50% šířky pásma a 50% místa na disku HDD.
Funkce HDD bad sector isolation
Rekordér umí rozeznat vadné sektory na disku HDD a vyhnout se jim při ukládání dat.
Ukládání dat HDD + Cloud
Data z kamer se ukládají do NVR rekordéru nebo Cloudového úložiště. Vnitřní úložiště je tvořeno slotem SATA 3.0 pro HDD 3,5" o maximální kapacitě 10 TB.
Smart napájení a ochrana proti přepětí
Rekordér podporuje smart napájení pro úsporu energie. Obsahuje ochranu proti přepětí z připojených kamer až na 4 000 V.
Technické specifikace
- Počet kanálů: 4x
- Rozlišení nahrávání: až 8MP
- Dekódovací kodeky: H.265+, H.265, H.264+, H.264, G.711A, G.711U, G726
- PoE napájení: IEEE 802.3at/802.3af, max. celkem 40W
- Ukládání fotografií a videa: na vnitřní 3,5" HDD SATA 3.0 (není součástí balení), max. 10 TB
- Napájení rekordéru: 51 V DC, 1,25 A
- Provozní teplota: 0° až +40 °C
- Rozměry a hmotnost: 200 x 200 x 48 mm, 510g
Obsah balení
- 1x NVR PoE rekordér
- 1x USB myš
- 1x Napájecí adaptér 51 V DC, 1.25 A
- 1x Sada šroubů pro upevnění HDD
- 1x Stručná instalační příručka
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.