Tesla Aroma Diffuser AD100
879 Kč
726 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tesla Aroma Diffuser AD100
Vytvořte si doma harmonickou oázu klidu s aroma difuzérem AD100.
Ultrazvuková technologie pro místnosti do 20 m2
Díky ultrazvukové technologii difuzér vypouští jemnou mlhu, která provoní místnosti do 20 m2.
150 ml nádržka s automatickým vypnutím
Nádržka o objemu 150 ml je vybavena funkcí automatického vypnutí pro případ vyčerpání vody.
LED podsvícení a dřevěný design
Difuzér je navržen s moderním dřevěným designem a LED podsvícením pro relaxační atmosféru.
Provoněte váš domov
Stačí pár kapek esenciálního oleje a váš domov bude vonět jako rozkvetlá zahrada, eukalyptus nebo levandule.
Vlastnosti:
- Ultrazvuková technologie
- 2 režimy tvorby páry – nepřetržitý a přerušovaný
- Nádržka na vodu 150 ml
- Výstup páry až 35 ml/hodinu
- LED podsvícení s výběrem ze 7 barev
- Moderní design s imitací dřeva
Aromaterapie a LED osvětlení
Přidáním několika kapek oleje provoníte celou domácnost a vytvoříte tak příjemnou atmosféru pro aromaterapii.
Režimy tvorby páry
Výstup páry se pohybuje od 25 do 35 mililitrů za hodinu v závislosti na zvoleném režimu.
Moderní design a snadné ovládání
Minimalistický design a jednoduché ovládání umožňuje snadné doplnění vody a výběr režimu tvorby páry.
Technická specifikace:
- Velikost místnosti: do 20 m2
- Maximální výstup páry: 25-35 ml/h
- Režimy tvorby páry: Dva režimy (nepřetržitý, přerušovaný)
- Podsvícení: LED s výběrem ze 7 barev
- Kapacita nádržky: 150 ml
- Výkon: 5 W
- Materiál: ABS+PP
- Napájení: AC 100-240/50 Hz
- Rozměry: 13 × 13 × 16 cm
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.