Tesla Smart Plug SP300 3 USB
554 Kč
458 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tesla Smart Plug SP300 3 USB - Chytrá zásuvka pro váš domov
Produktové číslo: 8596115815216
Propojte až 4 zařízení najednou
Smart Plug vám nabízí klasickou zásuvku, dva USB porty a jeden USB-C port. Ideální pro napájení mobilů, sluchátek a dalších USB zařízení. S výkonem 12 wattů můžete bez problémů nabíjet všechna zařízení současně.
Monitorujte spotřebu energie
Smart Plug vám umožní sledovat aktuální i dlouhodobou spotřebu zařízení. Aplikace zaznamenává množství energie, které proudí zásuvkou, a pomáhá vám optimalizovat spotřebu energie v domácnosti.
Automatizujte svůj domov
Smart Plug přidává chytré funkce k jakémukoli zařízení. Můžete nastavit automatizaci, například kdy se má zapnout zapojený spotřebič. Můžete také vytvořit scénáře, kdy na sebe jednotlivé smart produkty reagují.
Ovládání 3 způsoby
Chytrou zásuvku můžete vypnout i zapnout manuálně tlačítkem, ovládat z mobilu prostřednictvím aplikace nebo hlasem skrze osobní asistenty.
Aplikace v mobilu
Ovládání je snadné s aplikací Tesla Smart, dostupnou pro iOS i Android. Lze skrze ni propojit zásuvku s jinými zařízeními Tesla Smart i osobními asistenti Google Assistant nebo Amazon Alexa.
Technická specifikace:
- Konektivita: Wi-Fi 2,4 GHz IEEE 802.11b/g/n
- Aplikace: Tesla Smart
- Podpora asistentů: Google Assistant, Amazon Alexa
- Manuální vypínač: Ano
- Měření spotřeby: Ano
- Max. proud jednoho USB: 5 V, 2,4 A
- Maximální zatížení: 3680 W
- Napájení: 220-240 V AC
- Provozní teplota: -20 °C až +50 °C
- Provozní vlhkost: 0 až 95 %
- Rozměry: 75 × 52 × 82 mm
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.