Tesla Smart Robot Vacuum Laser
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tesla Smart Robot Vacuum Laser
EAN: 8596115830011
Přehled
Robotický vysavač Tesla Smart s prémiovou laserovou navigací vysaje i vytře, i když zrovna nejste doma. Navíc, díky chytrému nastavení, se domácnost zobrazí jako interaktivní mapa na vašem telefonu.
Prémiové technologie
Laserová navigace je tou nejpreciznější technologií, která vysavači umožňuje bezvadnou orientaci v prostoru. Robot disponuje velkokapacitní baterií (3 000 mAh), extra sací silou, kvalitním HEPA filtrem a velkou nádobou na vodu (350 ml) i prach (600 ml).
Mokré vytírání
Robotický vysavač Tesla Smart nejen vysaje, ale i perfektně vytře. Disponuje funkcí Y-režimu, při němž mop zvyšuje efektivitu vytírání kopírováním symbolu Y.
Bez překážek
Tesla Smart Robot Vacuum Laser snadno překoná nízký práh, vyhne se schodům, opatrně objede kříšťálovou vázu a nenechá ani smítko prachu v nejvzdálenějším zákoutí pod gaučem.
Chytré propojení
Propojte vysavač s dalšími prvky chytré domácnosti, aby se například automaticky vypnul, když začne hrát televize. Pomocí chytrých asistentů ovládejte vysavač hlasovými povely, anebo využijte dálkový ovladač, který je součástí balení.
Úklidové režimy a tichý mód
Vybrat si můžete ze tří intenzit úklidu: eko úklid, standardní úklid a intenzivní úklid při větším znečištění. Tichý mód zaručí, že o práci robota nebude nikdo vědět.
Automatické dobíjení
Vysokokapacitní baterie tohohle robotického pomocníka dovoluje plný výkon až 140 minut v kuse. A pokud si má poradit s opravdu velkou a více znečištěnou plochou, ani to pro něj není problém. Sám si dojede dobít baterky a pak svou práci dokončí.
Silný výkon
Robotický vysavač Tesla Smart Robot Vacuum Laser si hravě poradí se všemi typy podlah, včetně koberce. Má extra vysokou sací sílu 2 200 Pa a kvalitní vyměnitelný HEPA filtr, který zachytí i nejjemnější prach, roztoče a alergeny.
Technická specifikace
- Technologie navigace: Laserová
- Režimy: Vysávání a vytírání
- Funkce: Virtuální zdi, proti-kolizní sensor, sensor proti pádu, automatické dobíjení
- Hlasoví asistenti: Google Assistant a Amazon Alexa
- Sací síla: 2200 pa
- Kapacita baterie:3000 mAh
- Kapacita zásobníku na nečistoty: 0.6 l
- Kapacita zásobníku na vodu: 0.35 l
- Filtr nečistot: HEPA
- Přípojení: Wi-Fi 2,4 GHz IEEE 802.11b/g/n
- Aplikace: Tesla Smart pro Android a iOS
- Jazyk aplikace: CZ,EN,DE,SK,PL,HU,SL,HR,UA,RU
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.