Tesla Smart Toothbrush Sonic TS200 Pink

- 23%

ilustrační foto

Tesla Smart Toothbrush Sonic TS200 Pink
Tesla Smart Toothbrush Sonic TS200 Pink
Tesla Smart Toothbrush Sonic TS200 Pink
Tesla Smart Toothbrush Sonic TS200 Pink
Obj. číslo
31890245
OEM
TSL-PC-TS200P
Výrobce
TESLA
Věrnostní body
46
0 hodnocení
Skladem > 20 ks, ve čtvrtek u Vás

1 198 Kč

923 Kč

763 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 906 Kč
Skladem > 20 ks, ve čtvrtek u Vás

923 Kč

1 198 Kč

763 Kč bez DPH

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Tesla Smart Toothbrush Sonic TS200 Pink

Model: TS200

EAN: 8596115870048

Přizpůsobené režimy čištění

Standard, Light, Whitening a Gum Care pro komplexní péči.

Vysoká frekvence pro hloubkové čištění

42 000 kmitů za minutu pro důkladné odstranění plaku a bakterií.

Chytrý časovač pro efektivní čištění

2 minutový časovač a 30 sekundový interval pro rovnoměrné čištění.

Výdrž na jedno nabití

30 dní při standardním provozu, LED indikátor stavu baterie.

Bluetooth a aplikace pro sledování čištění

Přehled o čištění a nastavení síly čištění pro jednotlivé režimy.

Technické parametry

  • Frekvence vibrací: 42 000 kmitů/min
  • LED indikátor: nízký stav nabití
  • Stupeň vodotěsnosti: IPX7
  • Časovač: 2 minuty, 30sekundový interval
  • Režimy čištění: Light, Whitening, Standard, Gum Care
  • Konektivita: Bluetooth
  • Způsob nabíjení: USB-C
  • Doba nabíjení: cca 4 hodiny
  • Výdrž baterie: 30 dní (120 minut čištění)
  • Kapacita baterie: 3,7 V / 1500 mAh lithiová baterie
  • Jmenovité vstupní napětí: 1 A
  • Jmenovitý výkon: 3 W

Aplikace

Tesla Smart app pro Android a iOS, jazyky: EN, DE, CZ, SK, PL, HU, SL

Obsah balení

  • 1x kartáček
  • 3x hlavice
  • 1x kabel USB-C
  • 1x manuál

Parametry

Druh zboží
Barva
Určení
Počet programů
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28199 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 61000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

92% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.