tomtoc Messenger – 13" MacBook Pro / Air (2016+), šedá

- 1%

ilustrační foto

tomtoc Messenger – 13
tomtoc Messenger – 13
tomtoc Messenger – 13
tomtoc Messenger – 13
tomtoc Messenger – 13
tomtoc Messenger – 13
Obj. číslo
31894053
OEM
TOM-A42-C02G
Výrobce
NoName
Věrnostní body: 83
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

tomtoc Messenger – 13" MacBook Pro / Air (2016+), šedá

Stylová brašna tomtoc určená pro 13" MacBook Pro / Air (2016+) a další 13" notebooky vám nesmí chybět. Klasický střih s nápaditými prvky a funkční design dokonale doplní váš formální i neformální styl a ochrání vložené zařízení.

Notebook před poškrábáním velmi důkladně chrání 360° vnitřní výstelka z mikroplyše. Ochranu zařízení na vytížených rozích zajistí patentovaný systém výztuží, které pohltí energii nárazu. O bezpečné uložení notebooku se postarají samojistící kvalitní zipy.

Díky promyšlené vnitřní organizaci a velkým kapsám budete mít veškeré příslušenství vždy po ruce. Přeprava velkého notebooku už nikdy nebude problém i díky měkkému ramennímu popruhu a zatažitelnému madlu.

• Brašna na 13" notebook s ramenním popruhem
• Dvojitá vnitřní ochrana
• Boční vstup
• Samojistící zipy
• Zatažitelné madlo z umělé kůže
• Max. velikost zařízení: 30,5 x 21 x 1,5 cm

Notebook zůstane jako nový

360° vnitřní ochrana zahrnuje bohatou výstelku z mikroplyše, která na všech místech kryje i zip tak, aby nedošlo k poškrábání šasí. Speciálně navržená rukojeť je vám k dispozici, když potřebujete brašnu pohodlně přenést, v opačném případě kopíruje čisté designové linky.

Vnitřní výztuhy ochrání rohy notebooku

Zesílené hrany a vyztužené rohy jsou součástí 360° ochrany vašeho zařízení. Plastové chrániče jsou umístěné na rozích, které jsou při pádech vystavené největším nárazům. Notebook tak zůstane v bezpečí, i když vám taška omylem vypadne z ruky.

Bezpečnější a pohodlnější používání

Samosvorné zipy jsou upravené tak, aby se při zapnutí zároveň "uzamkly" a zabránily samovolnému otevření brašny. Notebook je chráněn před nechtěným vypadnutím a vy můžete využít bezpečný boční vstup, kam se zařízení snadněji vkládá. Design tomtocu si tím pádem vystačí s jediným prostorným uchem, které se snadno používá a samo se vtáhne, když jej nepotřebujete.

Polstrovaný ramenní popruh

Ramenní podložka z měkkého materiálu a plně nastavitelný odnímatelný popruh vám poskytnou pohodlí i při nošení těžkých zařízení. Rukojeť z kvalitní umělé kůže snadno uchopíte, protože je díky funkci samostatného zatažení dostatečně velká. Notebook tak bezpečně přenesete v ruce i na rameni.

Uspořádejte si svůj digitální život

Dvě zabezpečené vnější kapsy snadno pojmou veškeré příslušenství a zároveň je oddělí od notebooku. Do brašny se vejde nabíječka, adaptér, myš, kabely, ale i předměty každodenní potřeby, jako jsou telefon, peněženka, karty a psací potřeby. Díky promyšlené vnitřní organizaci kapes budete mít vše po ruce.

Parametry

Typ
Materiál
Barva
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29332 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.