tomtoc Messenger – 13" MacBook Pro / Air (2016+), šedá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
tomtoc Messenger – 13" MacBook Pro / Air (2016+), šedá
Stylová brašna tomtoc určená pro 13" MacBook Pro / Air (2016+) a další 13" notebooky vám nesmí chybět. Klasický střih s nápaditými prvky a funkční design dokonale doplní váš formální i neformální styl a ochrání vložené zařízení.
Notebook před poškrábáním velmi důkladně chrání 360° vnitřní výstelka z mikroplyše. Ochranu zařízení na vytížených rozích zajistí patentovaný systém výztuží, které pohltí energii nárazu. O bezpečné uložení notebooku se postarají samojistící kvalitní zipy.
Díky promyšlené vnitřní organizaci a velkým kapsám budete mít veškeré příslušenství vždy po ruce. Přeprava velkého notebooku už nikdy nebude problém i díky měkkému ramennímu popruhu a zatažitelnému madlu.
• Brašna na 13" notebook s ramenním popruhem
• Dvojitá vnitřní ochrana
• Boční vstup
• Samojistící zipy
• Zatažitelné madlo z umělé kůže
• Max. velikost zařízení: 30,5 x 21 x 1,5 cm
Notebook zůstane jako nový
360° vnitřní ochrana zahrnuje bohatou výstelku z mikroplyše, která na všech místech kryje i zip tak, aby nedošlo k poškrábání šasí. Speciálně navržená rukojeť je vám k dispozici, když potřebujete brašnu pohodlně přenést, v opačném případě kopíruje čisté designové linky.
Vnitřní výztuhy ochrání rohy notebooku
Zesílené hrany a vyztužené rohy jsou součástí 360° ochrany vašeho zařízení. Plastové chrániče jsou umístěné na rozích, které jsou při pádech vystavené největším nárazům. Notebook tak zůstane v bezpečí, i když vám taška omylem vypadne z ruky.
Bezpečnější a pohodlnější používání
Samosvorné zipy jsou upravené tak, aby se při zapnutí zároveň "uzamkly" a zabránily samovolnému otevření brašny. Notebook je chráněn před nechtěným vypadnutím a vy můžete využít bezpečný boční vstup, kam se zařízení snadněji vkládá. Design tomtocu si tím pádem vystačí s jediným prostorným uchem, které se snadno používá a samo se vtáhne, když jej nepotřebujete.
Polstrovaný ramenní popruh
Ramenní podložka z měkkého materiálu a plně nastavitelný odnímatelný popruh vám poskytnou pohodlí i při nošení těžkých zařízení. Rukojeť z kvalitní umělé kůže snadno uchopíte, protože je díky funkci samostatného zatažení dostatečně velká. Notebook tak bezpečně přenesete v ruce i na rameni.
Uspořádejte si svůj digitální život
Dvě zabezpečené vnější kapsy snadno pojmou veškeré příslušenství a zároveň je oddělí od notebooku. Do brašny se vejde nabíječka, adaptér, myš, kabely, ale i předměty každodenní potřeby, jako jsou telefon, peněženka, karty a psací potřeby. Díky promyšlené vnitřní organizaci kapes budete mít vše po ruce.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.