TP-Link switch TL-SF1006P (6x100Mb/s, 4xPoE+, 67W, fanless)
1 209 Kč
1 080 Kč
893 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link switch TL-SF1006P
EAN: 6935364030933
Popis produktu
6portový 10/100M PoE switch s funkcí priority portů. Ideální pro IP dohled až do vzdálenosti 250 m. Podporuje napájení PoE až 67 W.
Podrobné specifikace
- 6x 10/100 Mbps RJ45 porty
- 4x PoE + porty pro přenos dat a napájení
- Režim Extend umožňuje přenos dat a výkonu až 250 m
- Režim priority zajišťuje vysokou prioritu portů 1–2
- Podporuje napájení PoE až 30 W pro každý port PoE
- Podporuje napájení PoE až 67 W pro všechny porty PoE
- Plug and play bez nutnosti konfigurace
Technické parametry
- Síťová média 10BASE-T: kabel UTP kategorie 3, 4, 5 (maximálně 100 m)
- EIA / TIA-568 100 Ohm STP (maximálně 100 m)
- 100BASE-TX: kabel UTP kategorie 5, 5e (maximálně 100 m)
- EIA / TIA-568 100 Ohm STP (maximálně 100 m)
- Bez ventilátoru
- Externí napájecí adaptér (výstup: 53,5 V ss. / 1,31 A)
- Rychlost předávání paketů: 0,8928 Mpps
- Standardní: kompatibilní s 802.3 af / at
- Porty PoE: Porty 1–4
- Napájení: 67 W
- Tabulka adres Mac: 2 tis
- Jumbo rám: 2 kB
- Spínací kapacita: 1,2 Gb/s
Ostatní informace
- Osvědčení: FCC, CE, RoHS
- Provozní teplota: 0 – 40 °C (32 – 104 °F)
- Skladovací teplota: -40 – 70 °C (-40 – 158 °F)
- Provozní vlhkost: 10 – 90 % relativní vlhkost bez kondenzace
- Vlhkost při skladování: 5 – 90 % RH nekondenzující
- Rozměry (Š x H x V): 158 x 25 x 101 mm (6,2 x 1 x 4 palce)
- Maximální spotřeba energie: 1,9 W (220/50 Hz. Bez připojení PD) 74 W (220/50 Hz. S připojením 67 W PD)
- Maximální odvod tepla: 6,48 BTU / h (bez připojeného PD) 252,34 BTU / h (s připojeným 67 W PD)
Obsah balení
- TL-SF1006P
- Napájecí adaptér
- Instalační příručka
Podrobné informace
Podrobné informace o produktu TP-Link switch TL-SF1006P naleznete na stránkách výrobce: www.tp-link.com
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.