TP-Link CCTV Easy Smart switch TL-SG1210MPE (8xGbE, 1xGbE uplink, 1xGbE/SFP combo uplink, 8xPoE+, 123W, fanless)
4 559 Kč
3 497 Kč
2 890 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link switch TL-SG1210MPE
Výkonný 10portový gigabitový Easy Smart switch
Plná kompatibilita s PoE zařízeními
Perfektní pro IP kamery, přístupové body, IP telefony i počítače a tiskárny.
9 gigabitových portů a 1 kombinovaný gigabitový port
Osazen 8 porty 802.3af/at PoE+ s výkonem napájení až 30 W na port.
Účinné napájení PoE
Celkový výkon až 123 W ze všech portů PoE.
Monitorování sítě a řízení provozu
Podporuje funkce VLAN a automatické obnovení PoE.
Jednoduché nastavení a připojení
Plug-and-play připojení a jednoduché nastavení přes webové rozhraní.
Nízká spotřeba energie
Konstrukce bez ventilátoru snižuje spotřebu energie a eliminuje provozní hlučnost.
Technické specifikace
- Standardy a protokoly: IEEE 802.3i, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3af, IEEE 802.3x, IEEE 802.1q, IEEE 802.1p, IEEE 802.3at, IEEE 802.3z
- Rozhraní: 9× 10/100/1000 Mbps RJ45 Ports, 1× 1000 Mbps Combo SFP/RJ45 Port, AUTO Negotiation/AUTO MDI/MDIX
- Příkon: 7.66 W (220V / 50Hz bez připojení PD), 141.54 W (220V / 50Hz s připojením 123 W PD)
- Rozměry: 8.2 × 4.9 × 1.0 in (209 × 126 × 26 mm)
- Switching kapacita: 20 Gbps
- Přenosová rychlost paketů: 14.88 Mpps
- MAC adresa tabulka: 4 K
- Jumbo Frame: 16 KB
Software
- Kvalita služby: Podpora Port-Based/802.1p/DSCP priority
- L2 vlastnosti: IGMP Snooping V1/V2/V3, Static Link Aggregation, Port Mirroring, Cable Diagnostics, Loop Prevention
- VLAN: Podpora až 32 VLANů současně (z 4K VLAN IDů)
- PoE: Extend Mode, PoE Auto Recovery
- Správa: Webové GUI, Easy Smart Configuration Utility
Certifikace
FCC, CE, RoHS
Obsah balení
- TL-SG1210MPE
- Napájecí adaptér
- Instalační průvodce
- Gumové nožičky
Systémové požadavky
Microsoft Windows pro běh Utility
Provozní podmínky
Provozní teplota: 0°C~40°C, Skladovací teplota: -40°C~70°C, Provozní vlhkost: 10%~90%RH nekondenzující, Skladovací vlhkost: 5%~95%RH nekondenzující
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.