TrueLife AIR Diffuser D5 Light - Aroma difuzér
966 Kč
878 Kč
726 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TrueLife AIR Diffuser D5 Light - Aroma difuzér
Provonění vzduchu na dosah
Stiskněte tlačítko a difuzér Truelife provoní místnost vaší oblíbenou vůní.
Atmosféra dle vašeho gusta
Difuzér Truelife rychle a efektivně provoní místnost vaší oblíbenou vůní.
Zvlhčovač vzduchu 2v1
Difuzér funguje i jako zvlhčovač vzduchu, zvlhčuje vzduch na optimální hodnotu.
Dlouhá výdrž, nízká hlučnost
Vodní nádrž difuzéru má kapacitu 300 ml a vystačí na 10 hodin nepřetržitého provozu.
Technické detaily
- Ultrazvuková technologie: Přeměňuje vodu na jemnou páru.
- Horní plnění: Snadné naplnění vodou.
- OilFlow technologie: Efektivní využití esenciálního oleje.
- Manuální ovládání: Tři tlačítka pro snadnou obsluhu.
- 3 režimy páry: Vysoký výkon, nízký výkon a přerušovaný mód.
- 14 barevných LED: 14 variant barevného podsvícení.
- Časovač: Možnost nastavení času provozu.
- Automatické vypnutí: Při nedostatku vody se difuzér automaticky vypne.
Parametry
- Doporučený pokojový prostor: 30 m2
- Čas provozu: Až 10 hodin
- Spotřeba: 7 W
- Ultrazvukový systém: ANO
- Počet stupňů výkonu: 3 – vysoký výkon, nízký výkon, přerušovaný mód
- Objem nádrže na vodu: 300 ml
- Aromaterapie: ANO
- Časovač: Ano – 60 minut/120 minut/180 minut
- Osvětlení: Ano – 14 barev
- Funkce osvětlení: Střídání barev, jedna barva
Obsah balení
- 1× TrueLife AIR Diffuser D5 Light
- 1× adaptér
- 1× manuál
- 1× bezpečnostní instrukce
TrueLife AIR program
Kvalitní vzduch pro vás a vaši rodinu s TrueLife AIR programem.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.