TrueLife Invio BW Single - ohřívačka mateřského mléka

- 1%

ilustrační foto

TrueLife Invio BW Single - ohřívačka mateřského mléka
TrueLife Invio BW Single - ohřívačka mateřského mléka
TrueLife Invio BW Single - ohřívačka mateřského mléka
TrueLife Invio BW Single - ohřívačka mateřského mléka
TrueLife Invio BW Single - ohřívačka mateřského mléka
Obj. číslo
3824302
OEM
8594175354003
Výrobce
TrueLife
Věrnostní body: 74
0 hodnocení
Skladem 17 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 509 Kč

1 486 Kč

1 228 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 486 Kč
Skladem 17 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 486 Kč

1 509 Kč

1 228 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

TrueLife Invio BW Single – Ohřívač mateřského mléka a dětských příkrmů

Pokud chcete pro své dítě vždy jen to nejlepší, ale zároveň rádi šetříte čas, vybavte svoji domácnost kvalitním ohřívačem kojeneckých lahví. Invio BW Single ohřívá mateřské mléko nebo příkrm v kojenecké láhvi rovnoměrně, díky cirkulaci ohřevu v pravidelných intervalech a udržování konstantní teploty. Díky funkci Keep Warm, která udržuje mléko při správné teplotě, máte krmení připravené kdykoli ho potřebujete. Invio BW Single je vhodný pro všechny typy kojeneckých lahví.

TrueLife Invio BW Single – Ohřívač mateřského mléka a dětských příkrmů

Komfort a pohodlí i na cestách

Invio BW Single s sebou bez obav můžete vzít i na cesty. Je lehký a bez problému se vám vejde do přebalovací tašky. Kromě standardního kabelu pro zapojení do elektrické sítě je vybaven i adaptérem do auta. Už nikdy nebudete muset kvůli nakrmení vašeho dítěte zastavovat, když pospícháte. Stačí zapojit ohřívač do zásuvky ve vašem autě a dítě bude spokojené i na cestách.

Komfort a pohodlí i na cestách

Jednoduchá obsluha

Ohřívač se snadno skládá i ovládá. Lahev umístíte do bezpečnostního košíku a vložíte do ohřívače, který jednoduše naplníte a zvolíte preferované nastavení. Buď nastavíte požadovanou teplotu pomocí otočného knoflíku, nebo využijete přednastavených režimů. Tlačítko lahve spustí ohřev na 40 °C, tlačítko hrnce na 70 °C. Po dosažení nastavené teploty se ohřívač automaticky vypne.

Jednoduchá obsluha

Vysokorychlostní ohřev

Ohřívání kojeneckých lahví v ohřívači Invio BW Single nezabere skoro žádný čas.

Vysokorychlostní ohřev

Ohřívá rovnoměrně

Mléko je ohříváno rovnoměrně, díky cirkulaci ohřevu v pravidelných intervalech.

Ohřívá rovnoměrně

Funkce Keep Warm

Funkce Keep Warm udržuje mléko při správné teplotě, takže máte krmení připravené kdykoli ho potřebujete.

Funkce Keep Warm

Snadná obsluha i údržba

Ohřívač se snadno skládá a jeho ovládání je jednoduché a intuitivní.

Snadná obsluha i údržba

Tichý chod

Ohřívač pracuje v tichosti, ale přesto efektivně.

Tichý chod

Bezpečnostní nástavec

Součástí balení je bezpečnostní nástavec na kojeneckou lahev, který zajišťuje bezpečnou manipulaci s horkou lahví.

Bezpečnostní nástavec

100% silikon bez BPA

Ohřívač je vyroben z kvalitního silikonu a neobsahuje sloučeninu BPA.

100% silikon bez BPA

Na doma i na cesty

Součástí balení je adaptér do auta, mléko tedy bez problému ohřejete i na cestách.

Na doma i na cesty

Několik úrovní teploty

Preferovanou teplotu si zvolíte sami, pomocí otočného knoflíku nebo tlačítek.

Několik úrovní teploty

Parametry TrueLife Invio BW Single

Hmotnost 780 g
Rozměry 145 × 158 × 170 mm
Délka napájecího kabelu 0,9 m
Napájení Síťové, 220-240 V ~ 50/60 Hz
Autozásuvka 12 V
Výkon Domácí použití: 320 W
Použití v autě: 100 W

Obsah balení

  • TrueLife Invio BW Single
  • Košík pro lahev
  • Odměrka
  • Víko
  • Adaptér pro použití v autě

Parametry

Druh zboží
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29634 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.