TrueLife SonicBrush T100
1 194 Kč
878 Kč
726 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TrueLife SonicBrush T100 - Zubní kartáček se sonickou technologií
Chcete mít zdravé zuby a dásně? Kartáček TrueLife SonicBrush T100 je to, co potřebujete. S moderní sonickou technologií SonicTrue® odstraňuje maximum zubního plaku a je šetrný k zubní sklovině.
Sonická technologie SonicTrue®
SonicTrue® technologie umožňuje hlavici kartáčku kmitat rychlostí 70 000 pohybů za minutu. Tím odstraňuje zubní plak, pigmentové skvrny a bakterie. Navíc je šetrnější k zubní sklovině než rotační kartáčky.
Prvotřídní péče o zuby doma i na cestách
SonicBrush T100 je kompaktní a lehký, takže ho můžete snadno vzít s sebou kamkoliv. Díky integrovanému pouzdru je vždy chráněný a čistý.
Dlouhá výdrž baterie
Po úplném nabití vydrží baterie kartáčku až 21 dní. Takže na kratší cesty s sebou nemusíte brát nabíjecí kabel.
3 režimy pro každodenní péči
Kartáček TrueLife nabízí 3 režimy čištění - Clean, Whiten a Massage. Každý z nich je určený pro specifickou péči o vaše zuby a dásně.
Automatický časovač a intervaly
2minutový časovač a 30sekundové intervaly vám pomohou dosáhnout maximální efektivity při čištění.
Bez BPA a ftalátů
Kartáček je vyroben z prémiových materiálů, které neobsahují sloučeniny BPA ani ftaláty.
Vodotěsný design
Díky stupni krytí IPX7 můžete kartáček bez obav používat i ve sprše.
Parametry
- Výdrž baterie: 21 dní (2× denně 2 minuty)
- Nabíjení: Magnetický kabel
- Počet pohybů: Až 70 000 pohybů/min
- Režimy: Clean, Whiten, Massage
- Časovač: 2 min (interval po 30s)
- Paměť: Ano
- Doplňkové hlavice: T-series Standard
- Rozměry kartáčku: 2,1 cm × 19,3 cm × 2,4 cm (š × v × h)
- Hmotnost kartáčku: 81 g
- Voděodolnost: IPX7
Obsah balení
- Kartáček SonicBrush T100
- Integrované cestovní pouzdro
- 2× hlavice T-series Standard
- Cestovní pouzdro
- Magnetický nabíjecí kabel
- Návod
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.