Philips Sonicare HX3673/14 zubní kartáček
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Philips Sonicare 3100 ProResults HX3673/14 černý
S patentovanou, moderní technologií SoniCare pro zdravé dásně a šetrné čištění. Odstraní 3x více zubního plaku podél linie dásní
Štíhlý, lehký a elegantní zubní kartáček s cestovním pouzdrem. Kartáček zajistí opravdu důkladné čištění, předchází tvorbě zubního kazu a zlepšuje stav dásní. Díky sníženému výkonu je vhodný pro děti od 12-ti let a začínající či starší dospělé uživatele sonického čištění. Vhodný je pro použití s rovnátky, korunkami, fazetami, výplněmi, ale také při citlivosti zubů a dásní.
Hlavice a tělo kartáčku Philips Sonicare tvoří skvělý tým. Díky sonické technologii dosáhnete bezkonkurenčního čištění. Zubní kartáček pracuje na principu dynamického proudění vody, zubní pasty a slin. Vibrující štětiny kartáčku Sonicare získávají ohromnou sílu díky proudu vody a tím odstraňují zabarvení, bakterie zubního plaku i biofilm, nejen na zubech, ale i v mezizubních prostorech, pod dásněmi a ve všech těžko dostupných místech.
Zubní kartáčky Philips Sonicare jsou šetrnější k dentinu a jemnější, než manuální zubní kartáčky. Na zubní kartáček není třeba tlačit. Stačí jemně přiložit k zubům. Při přílišném tlaku Vás kartáček upozorní vibrací díky tlakovému senzoru.
Kartáček ProResult má jeden režim čištění, zabudovaný tlakový senzor, funkce BrushSync a kontrolku pro výměnu hlavice.
Zubní kartáček Sonicare 3100 ProResults HX3673/14
Jednoduché ovládání
Bezpečný a šetrný pro citlivé zuby a dásně, rovnátka i výplně
Kontrolka tlaku - vibrace těla kartáčku upozorní na přílišný tlak
Režim kartáčku Proresult 3100 ProResults HX3673/14
Clean - Pro důkladné každodenní čištění zubů
Základní funkce zubního kartáčku ProResults 3100 HX3673/14
BrushSync - tlakový senzor a kontrolka pro výměnu hlavice.
Technologie Smart Senzor využívající mikročip rozpozná a synchronizuje chytré tělo a chytrou hlavici kartáčku. Tato dvojice představuje výkonnou kombinaci, která zajišťuje inteligentní upozornění na potřebu výměny hlavice
Balení obsahuje: 1 rukojeť ProResults 1 hlavice Pro Results
USB nabíječka
Nabíjecí cestovní pouzdro
Barva:
Černá
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.