TRUST myš KUZA, bezdrátová, USB
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Bezdrôtová myš Kuza
Bezdrôtová myš s pohodlným dizajnom a pohodlnými tlačidlami pre palec
- Vďaka pohodlnému dizajnu je s touto myšou radosť pracovať
- bezdrôtový dosah 10 metrov s priloženým mikroprijímačom USB
- Nastavenie rýchlosti kurzora pomocou tlačidla DPI (800/1200/1600 DPI)
- Dve tlačidlá pre palec (ďalšie a späť) umožňujú jednoduché prehľadávanie
- Šetrite batériu pomocou vypínača a vypnite myš, keď sa nepoužíva
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE
výška hlavného výrobku | 44 mm |
Šírka hlavného výrobku | 78 mm |
Hĺbka hlavného výrobku | 122 mm |
Celková hmotnosť | 78 g |
Hmotnosť hlavnej jednotky | 76 g |
formfactor | Štandard |
Ergonomický dizajn | Nie |
Pripojenie | |
Typ pripojenia | Bezdrôtové pripojenie |
Bluetooth | Nie |
Bezdrôtový dosah | 10 m |
Bezdrôtové protokoly | RF 2.4 GHz |
prijímač USB je súčasťou balenia | Áno |
Verzia USB | 2.0 |
Typ konektora | USB-A samec |
Funkcie | |
Tiché kliknutie | áno |
Kĺzavé podložky | teflón |
Softvér | Nie |
Uložiteľný prijímač USB | Áno |
Nastaviteľné DPI | Áno |
Úspora energie | Áno |
Hry | |
Navrhnuté na hranie hier | Nie |
Osvetlenie | |
Svetlá | Nie |
napájanie | |
batérie sú súčasťou balenia | áno |
nabíjateľná batéria | nie |
Počet batérií | 2 |
Typ batérie (AA, AAA atď.) | AA |
senzor | |
Technológia senzorov | Optické |
vstup | |
zdroj energie | Batéria |
Kompatibilita | |
Kompatibilné softvérové platformy | Windows, Chrome OS, Mac OS |
Kompatibilné typy zariadení | Prenosný počítač, pC |
kontrola | |
Typ rukoväte | Dlaň, pazúr, prst |
Ovládacie prvky | vľavo, vpravo, v polovici, dopredu, dozadu, dpi slučka |
Počet tlačidiel | 6 |
Tlačidlo DPI | Áno |
tlačidlo zapnutia/vypnutia | Áno |
Programovateľné tlačidlá | Nie |
Nastaviteľná hmotnosť | Nie |
Vhodný povrch | nereflexný rovný povrch |
ukazovatele | Batéria |
Používanie ľavou-pravou rukou | Praváci |
Posúvacie koliesko | Áno |
Trackball | Nie |
.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.