TRUST sluchátka Primo Touch Bluetooth Wireless Earphones - mint
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TRUST Primo Touch Bluetooth Wireless Earphones - mint

Bezdrátová sluchátka pro ultimátní svobodu.
Stylový a aktuální design
Pohodlné ušní šneky, které vás udrží v kontaktu s okolím.
Čas přehrávání
Až 4 hodiny přehrávání na jedno nabití.
Doba přehrávání na cestách
Nabíjení v pouzdře pro celkovou dobu přehrávání až 10 hodin.
Ovládání
Všechny důležité funkce (další / předchozí / pauza / přehrávání / hlasový asistent) s jednoduchým dotykem.
Telefonní hovory a hlasový asistent
Možnost telefonování nebo rychlého přístupu k hlasovému asistentovi díky vestavěnému mikrofonu.
Technické specifikace
- Výška hlavního produktu: 21 mm
- Šířka hlavního produktu: 68 mm
- Hloubka hlavního produktu: 45 mm
- Celková hmotnost: 40 g
- Hmotnost hlavní jednotky: 4 g
Konektivita
- Typ připojení: Bezdrátové
- Styl konektoru: Přímý
- Styl kabelu: Kulatý
- Bluetooth: Ano
- Bezdrátový dosah: 10 m
- Bezdrátové protokoly: Bluetooth
- Verze Bluetooth: 5.0
- Kabely v balení: MicroUSB nabíjecí kabel
- Typ konektoru: micro-USB
Zvuk
- Zvuková reprodukce: Stereo
- Audio kanály: 2.0
- Velikost ovladače: 10 mm
- Jednotky ovladačů: 2
- Citlivost: 102 dB
- Hladina zvukového tlaku: 95 dB
- Mikrofon: Ano
- Odpojitelný mikrofon: Ne
- Pravé bezdrátové stereo (TWS): Ano
- Bluetooth profily: A2DP, HFP, AVRCP, HSP
- Audio kodeky: SBC
- Frekvenční odezva: 20 - 20000 Hz
Vlastnosti
- NFC: Ne
- Redukce šumu na pozadí: Ne
- Skládací: Ne
- Software: Ne
- Příslušenství: Nabíjecí pouzdro, micro-USB nabíjecí kabel
- Redukce šumu: Ne
Sluchátka
- Nastavitelný hlavový most: Ne
- Aktivní potlačení šumu: Ne
- Celkové harmonické zkreslení: 5 %
- Typ náušníku: Do ucha
- Konstrukce náušníku: Uzavřená
- Otočné náušníky: Ne
- Otáčecí náušníky: Ne
- Výstupní kanály: 2
- Typ magnetu: Neodymový
Mikrofon
- Typ senzoru mikrofonu: Elektret
- Vzor snímání: Všesměrový
- Frekvenční odezva mikrofonu: 150 - 4000 Hz
- Ozvěna: Ano
- Navrženo pro hraní: Ne
- Světla: Ne
Ochrana
- Vodotěsný: Ne
- Mezinárodní kód ochrany (IP): Ne
Napájení
- Doba nabíjení: 2 hodiny
- Doba přehrávání: 4 hodiny
- Akumulátor: Ano
- Maximální životnost baterie v pohotovostním režimu: 2160 hodin
- Maximální životnost baterie při telefonování: 12 hodin
- Maximální životnost baterie při poslechu hudby: 10 hodin
- Typ baterie: Polymer
- Složení baterie: Lithium-iontová článková
- Zdroj napájení: Baterie, USB
Kompatibilita
- Vhodné pro: Poslech hudby, handsfree volání, každodenní použití
- Kompatibilní typy zařízení: Bluetooth zařízení
Ovládání
- Ovládání na náušníku: Ano
- Ovládání: Ovládání přehrávání
- Dálkové ovládání: Na náušníku
- Funkce indikátoru LED: Na pouzdře: 4x modrý LED stav baterie. Na sluchátkách: Červená, při nabíjení, vypnuto, když je plně nabitá. Červená/modrá LED bliká, režim párování. Pomalé blikání modré LED spárované.
- LED indikátory: Ano

Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.