APPLE AirPods 3. generace s Lightning nabíjecím pouzdrem

(ilustrační foto)

- 2%
APPLE AirPods 3. generace s Lightning nabíjecím pouzdrem
APPLE AirPods 3. generace s Lightning nabíjecím pouzdrem
APPLE AirPods 3. generace s Lightning nabíjecím pouzdrem

Obj. číslo

31216961

OEM

mpny3zm/a

Výrobce
Apple
Věrnostní body
268

Hodnocení

12345
Skladem > 20 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

5 486 Kč

5 377 Kč

4 444 Kč bez DPH

Doprava od 69 Kč

na výdejní místa

Doručení do 48 hodin

Jsme fakt rychlí

U nás máte čas

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

Odměníme Vás

Za každý nákup získáte věrnostní body

Parametry

  • Výrobce: Apple
  • Věrnostní body: 268
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

AirPods (3. generace)

Audio technologie

Speciální budič Apple s vysoce pohyblivou membránou
Speciální zesilovač s vysokým dynamickým rozsahem
Personalizovaný prostorový zvuk s dynamickým snímáním polohy hlavy1
Adaptivní ekvalizace

Snímače

Dva mikrofony s funkcí formování paprsku
Mikrofon namířený dovnitř
Snímač kontaktu s pokožkou
Akcelerometr na detekci pohybu
Akcelerometr na detekci řeči
Tlakový snímač

Čip

Sluchátkový čip H1

Ovládání

* Jedním stisknutím zapneš a zastavíš přehrávání nebo přijmeš hovor
** Dvojitým stisknutím přeskočíš dopředu
*** Trojitým stisknutím přeskočíš dozadu

Odolnost proti potu a vodě2

Odolné proti potu a vodě (IPX4): AirPody a nabíjecí pouzdro

Rozměry a hmotnost (jednoho)3

Sluchátko:

Výška: 30,79 mm
Šířka: 18,26 mm
Tloušťka: 19,21 mm
Hmotnost: 4,28 g

Pouzdro:

Výška: 46,40 mm
Šířka: 54,40 mm
Tloušťka: 21,38 mm
Hmotnost: 37,91 g

Nabíjecí pouzdro

Lightning nabíjecí pouzdro se nabíjí konektorem Lightning. MagSafe nabíjecí pouzdro funguje s MagSafe nabíječkou, nabíječkami s certifikací Qi a s drátovými nabíječkami připojenými konektorem Lightning.

Baterie4

AirPods
Až 6 hodin poslechu na jedno nabití (až 5 hodin se zapnutým prostorovým zvukem)
Až 4 hodiny hovoru na jedno nabití
AirPody s Lightning nabíjecím pouzdrem nebo MagSafe nabíjecím pouzdrem
Až 30 hodin poslechu
Až 20 hodin hovoru
Za 5 minut se v nabíjecím pouzdře nabijí zhruba na hodinu poslechu nebo zhruba na hodinu hovoru

Připojení

Bluetooth 5.0

V krabici

AirPods
Lightning nabíjecí pouzdro nebo MagSafe nabíjecí pouzdro
USB-C kabel s konektorem Lightning
Dokumentace

Zpřístupnění

Funkce zpřístupnění pomáhají lidem s postižením dostat z nových AirPodů co nejvíc.

Dostupné funkce zpřístupnění:
Živý poslech5
Vlastní nastavení zvuku ve sluchátkách
Přizpůsobení sluchátek

Systémové požadavky6

Modely iPhonu nebo iPodu touch s nejnovější verzí iOS
Modely iPadu s nejnovější verzí iPadOS
Modely Apple Watch s nejnovější verzí watchOS
Modely Macu s nejnovější verzí macOS
Modely Apple TV s nejnovější verzí tvOS

1 Je nutný kompatibilní hardware a software. Funguje s kompatibilním obsahem v podporovaných aplikacích. V Dolby Atmos nemusí být veškerý obsah k dispozici. Prostorový zvuk vyžaduje iPhone s TrueDepth fotosoustavou k vytvoření osobního profilu, který se bude synchronizovat mezi zařízeními Apple s nejnovějším operačním systémem iOS, iPadOS (k dispozici později na podzim), macOS (k dispozici později na podzim) a tvOS.
2 AirPody (3. generace) a AirPody Pro (2. generace) jsou odolné proti potu a vodě při jiných než vodních sportech a vyhovují specifikaci IPX4. Odolnost proti potu a vodě není trvalá.
3 Velikost a hmotnost se liší podle konfigurace a výrobního procesu.
4 Výdrž baterie závisí na nastaveních a způsobu používání zařízení, na prostředí a mnoha dalších faktorech.
5 Vyžaduje nejnovější verzi iOS nebo iPadOS.
6 Se zařízeními Apple, která používají starší software, i se zařízeními jiných výrobců než Apple se AirPody dají používat jako standardní Bluetooth sluchátka. Jejich funkčnost je ale v takovém případě omezená.
7 Není podporováno Sdílení zvuku.
8 Údaje jsou přesné ke dni uvedení produktu.
9 Svá omezení týkající se používání určitých chemických látek v materiálech produktů a doplňků Apple, ve výrobních procesech a v balení produktů dodávaných koncovým zákazníkům popisuje Apple ve svých specifikacích regulovaných látek. Tato omezení vycházejí z mezinárodních zákonů a směrnic, požadavků regulačních úřadů, požadavků ekologických štítků, standardů na ochranu životního prostředí i vlastních zásad společnosti Apple. Žádný produkt Apple neobsahuje PVC ani ftaláty, s výjimkou napájecích kabelů prodávaných v Indii, Thajsku (v případě napájecích kabelů s dvoukolíkovou zástrčkou) a Jižní Koreji, kde se nadále snažíme získat souhlas vlády s nahrazením těchto látek. Produkty Apple vyhovují směrnici Evropské unie 2011/65/EU a jejím úpravám, včetně výjimek týkajících se používání olova, například ve vysokoteplotní pájce. Když je to technicky možné, snaží se Apple od používání látek, na které se tyto výjimky vztahují, v nových produktech upouštět.
10 Nabíjení přes MagSafe vyžaduje kompatibilní MagSafe nabíječku. Bezdrátové nabíjení vyžaduje nabíječku s certifikací Qi. Nabíjecí pouzdro na AirPody Pro (2. generace) funguje i s nabíječkou Apple Watch a konektorem Lightning.
Některé funkce, aplikace a služby nejsou k dispozici ve všech zemích nebo oblastech.

Recenze obchodu TonerPartner.cz

Ověřený zákazník (3. 12. 2022) 12345

Klady: Tradice a trvala péče o klienta.

Ověřený zákazník (3. 12. 2022) 12345

Spolehlivý e-shop kde často a rád nakupuji.
Mohu plně doporučit....

Ověřený zákazník (3. 12. 2022) 12345

Klady: kvalita
rzchlost

Ověřený zákazník (3. 12. 2022) 12345

rychlost a spolehlivost

Ověřený zákazník (3. 12. 2022) 12345

Klady: Vše v poradku

Ověřený zákazník (3. 12. 2022) 12345

snadno objednáno. rychle doručeno

Ověřený zákazník (3. 12. 2022) 12345

Klady: V pořádku doručeno.

Ověřený zákazník (3. 12. 2022) 12345

na to že to bylo inzerováno jako cenově velmi výhodné, mě ty ceny zas tak moc neohromily, - stejné jako jinde v normálním prodeji bez slev.

Ověřený zákazník (3. 12. 2022) 12345

Klady: Rychlost
Ceny
Kvalita
Široký sortiment

Ověřený zákazník (3. 12. 2022) 12345

Rychlost dodání a kvalita tonerů

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.
Zuzka Rádce pro výběr
Chci se zeptat