Viking notebooková power banka Smartech, QC 3.0, 20000 mAh
2 790 Kč
2 560 Kč
2 115 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Viking notebooková power banka Smartech, QC 3.0, 20000 mAh
Popis
Powerbanka Viking SMARTECH 20000mAh je inovativní řešení pro vaše zařízení. Výkonná a rychlá, nabíjí vaše zařízení v rekordním čase.
Hlavní výhody
- Rychlé a efektivní nabíjení díky technologii QC a PD.
- Reálná kapacita baterie 20000mAh, 74Wh.
- Možnost nabíjení až čtyř zařízení zároveň.
- 28 redukcí pro nabíjení notebooků.
- Jednoduché ovládání s 6 možnostmi nastavitelného výstupního napětí.
- 9stupňová ochrana nabíjení a inteligentní regulace proudu a napětí.
- Elegantní a odolný design z kovové slitiny.
Technické specifikace
Kapacita: 20000mAh/74Wh
Baterie: Li-polymer
Rozměr: 126x150x28mm
Váha: 630g
2 x USB-A (QC): 5V/3.0A, 9V/3.0A, 12V/3.0A max
USB TYPE-C: 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A max
DC výstup: 5V/3A, 8.4V/3A, 9V/12V/3A, 16V/4.7/20V/4.7A max
Nabíjecí napětí: 19V/2A
Min. počet nabití: 700x
Nabíjecí doba: cca 6 hodin
Materiál: konstrukce ze slitiny hliníku
Obsah balení
- Powerbanka SMARTECH 20 000mAh
- Nabíjecí 230V trafo
- Propojovací kabel USB-C - USB-C
- Propojovací kabel USB-A - micro USB
- Propojovací kabel Jack - Jack
- Sada Jack redukcí (28ks)
- USB-C konvertor
- Ochranný látkový obal
Typy ochran
- Ochrana proti přebití
- Ochrana proti zkratu
- Ochrana proti přepětí
- Ochrana proti samovolnému vybíjení
- Ochrana proti podbití
- Ochrana proti přehřátí
- Ochrana proti nadproudu
- Automatická kontrola nabíjecího proudu a napětí
- EMF ochrana
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.