ADATA PowerBank P20000QCD - externí baterie pro mobil/tablet 20000mAh, 2, 1A, modrá (74Wh)
737 Kč
612 Kč
506 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ADATA PowerBank P20000QCD - Externí baterie pro mobil/tablet
Klíčové vlastnosti
Kapacita: 20000mAh, 74Wh
Výstup: 2.1A
Barva: Modrá
Popis produktu
PowerBank ADATA P20000QCD je ideální pro vaše mobilní zařízení. S kapacitou 20000mAh a výstupem 2.1A, tato powerbanka nabídne dostatek energie pro váš tablet nebo mobil.
Porty a konektivita
PowerBanka je vybavena třemi porty - dvěma USB-A a jedním USB-C. USB-C port je oboustranný a slouží i k dobíjení powerbanky.
Digitální displej
Digitální displej zobrazuje stav nabití. Vždy budete mít přehled o dostupné energii.
Ochrana zařízení
PowerBanka má vestavěný chytrý vnitřní okruh. Tento okruh chrání přístroj před přebíjením, zkratem a nadměrným vybíjením.
Nabíjení více zařízení
Můžete nabíjet až tři zařízení současně. Celkový výstupní výkon je až 18 wattů.
Kompaktní a praktický
PowerBanka ADATA P20000QCD má kompaktní formát a podporuje standardy Qualcomm QC 3.0 a USB Power Delivery 3.0.
Obousměrné nabíjení s rozhraním USB-C
Port USB Type-C usnadňuje nabíjení. Potřebujete pouze jeden kabel pro nabíjení powerbanky a všech vašich zařízení s rozhraním Type-C.
Vícenásobná ochrana okruhu
PowerBanka je vybavena chytrým vnitřním okruhem, který chrání před přebíjením, nadměrným vybíjením, přehříváním, zkratem, přepětím a nadproudem.
Specifikace
- Kapacita: 20000mAh (74Wh)
- Vstup: UBS-C: DC 5 V/3 A, 9 V/2 A, 18 W max.
- Výstup: USB-A 1: DC 5 V/3 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A, 18 W max.
- Technologie rychlého nabíjení: Qualcomm QC 3.0 / USB PD 3.0
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.