Viking power banka PN-963PD, 20000 mAh, černá

- 10%

ilustrační foto

Viking power banka PN-963PD, 20000 mAh, černá
Viking power banka PN-963PD, 20000 mAh, černá
Viking power banka PN-963PD, 20000 mAh, černá
Viking power banka PN-963PD, 20000 mAh, černá
Viking power banka PN-963PD, 20000 mAh, černá
Obj. číslo
31602054
OEM
PN963B
Výrobce
Viking
Věrnostní body: 43
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Viking power banka PN-963PD, 20000 mAh, černá

EAN produktu: 8595656500056

Klíčové vlastnosti

  • Kapacita: 20000mAh
  • Počet výstupů: 3
  • Počet vstupů: 3
  • Hmotnost: 406g
  • Kompatibilita: 99,9% drobné elektroniky

Popis produktu

Powerbanka Viking PN-963PD je světovou špičkou mezi záložními zdroji. S kapacitou 20000mAh si již nemusíte lámat hlavu, kde budete hledat zásuvku. Bude Vám stačit na nabíjení všech vašich zařízení, jako jsou mobilní telefony, tablety, čtečky knih, GPS, svítilny, foťáky, kamery a mnoho dalších!

Výstupní porty

3x výstupní USB porty Vám zajistí nabíjení až 3 různých zařízení současně! Všechny USB-A porty podporují rychlonabíjení třídy QUALCOM QC3.0 max 20W. USB-C podporuje formát typu PD 3.0 max 18W!

Vstupní porty

3x vstupní porty Vám zajistí nabíjení powerbanky jakýmkoliv kabelem. Powerbanka podporuje vlastní rychlonabíjení přes USB-C a micro USB a to až 12V!. K nabíjení slouží i Apple Lightning konektor

Technologie rychlého nabíjení

Powerbanka podporuje dva moderní protokoly pro rychlé nabíjení Vašich zařízení: PD 3.0 (Power Delivery) a Qualcomm QC3.0 (Quick Charge).

Rychlonabíjení PD 3.0 a QC 3.0

Protokoly PD (Power Delivery) / Qualcomm QC (Quick Charge) umožňují dobíjení kompatibilních zařízení se zvýšenou rychlostí a s použitím vyššího výkonu (watt). Powerbanka Viking PN-963PD podporuje oba typy rychlonabíjení, takže nezáleží jestli máte Apple nebo Android, pokud váš telefon nebo tablet podporuje tuto funkci můžete využít rychlého nabíjení a vaše zařízení dobít až o 50% rychleji.

Inteligentní elektronický čip (MCU)

Vestavěný inteligentní elektronický čip (MCU) automaticky zjišťuje potřebné napětí a proud z nabíjených digitálních produktů a v reálném čase optimalizuje svoje výstupní napětí a proud, aby bylo dosaženo co nejefektivnějšího nabíjení a současně nebyla extrémně zatěžována baterie nabíjeného zařízení.

Přednosti powerbanky Viking PN-963PD

  • Výstup max.20W
  • Podpora rychlonabíjení QUALCOM QC 3.0 a PD 3.0
  • Reálná kapacita 20000mAh / 3.7V / 74Wh
  • Vysoce efektivní technologie IC pro posilování výdrže a ochranu akumulátoru
  • LCD displej indikuje nabíjecí / vybíjecí stav a zbytkovou kapacitu, včetně identifikace QC/PD nabíjení.
  • Řídící MCU čip
  • Obsahuje ochranné elektronické prvky, aby se zabránilo přebití, vybití, zkratu, atd.

Základní specifikace

  • Značka: Viking
  • Model: PN-963PD 20000mAh
  • Kapacita baterie: 3.7 / 20000mAh / 74Wh
  • Jmenovitá kapacita: 12 580mAh (5V) / 62.9Wh
  • Baterie: Li-ion polymer
  • Rozměr: 149*74*28mm
  • Váha: 406g
  • Výstupní proud USB 1: 5V 3A / 9V 2.22A / 12V 1.67A (20W)
  • Výstupní proud USB 2: 5V 3A / 9V 2.22A / 12V 1.67A (20W)
  • Vstup micro USB: 5V 2A / 9V 2A / 12V 1.5A
  • Vstup / výstup USB-C (PD3.0): 5V 3A / 9V 2.22A / 12V 1.67A (max 20W)
  • Vstup Apple Lightning: 5V 2A
  • Min. počet nabití: 500
  • Nabíjecí doba: s podporou QC/PD cca 3hod.
  • Příslušenství: návod v ČJ
  • Certifikace: CE, FC, Rohs

Parametry

Druh zboží
Druh příslušenství
Zařízení
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28773 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.