Virtuos BPOS BP-1588, 15", 4GB, 128GB SSD, Win10 IoT, kapacitní, bez rámečku

- 11%

ilustrační foto

Virtuos BPOS BP-1588, 15
Virtuos BPOS BP-1588, 15
Virtuos BPOS BP-1588, 15
Virtuos BPOS BP-1588, 15
Virtuos BPOS BP-1588, 15
Obj. číslo
33058905
OEM
KBL0002
Výrobce
Virtuos
Věrnostní body: 947
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Pokladní systém BPOS BP-1588, CPU Intel Celeron J3455 Quad Core až 2,3 GHz, RAM 4 GB, LCD LED 15", 400 cd/m2, 128 GB SSD, Windows 10 IoT Enterprise 2019 Entry, bez rámečku, černý
BPOS BP-1588 je cenově dostupný, dostatečně výkonný, kompaktní systém v bezvětrákovém provedení. Pyšní se moderním vzhledem, celokovovou konstrukcí v elegantní černé barvě a bezrámečkovým kapacitním displejem s polykarbonátovým sklem. Systém je dodáván včetně SSD pevného disku 128 GB a předinstalovaných Windows 10 IoT.

Dodávka pokladního systému zahrnuje:
+ SSD pevný disk 128 GB
+ Předinstalovaný OS Windows 10 IoT Enterprise Entry včetně optimalizovaných ovladačů
+ Záchranný Virtuos USB flashdisk - pro rychlou reinstalaci OS (návrat do výchozího stavu)

•Výkonné zařízení s nízkou spotřebou, šetrné k životnímu prostředí
•Kvalitní provedení Virtuos s dvouletou záruční dobou
•Kompaktní a elegantní vzhled, odoplná celokovová konstrukce
•Stolní provedení, možnost připevnění na zeď nebo na tyčový držák
•LCD s vysokým jasem, kapacitní dotyková plocha
•Odolnost čelního panelu proti vodě a prachu - třída krytí IP65
•Volitelné integrované příslušenství – čtečka magnetických karet, 15“ LCD zákaznický monitor, VFD zákaznický displej 20 x 2
•Široká nabídka portů pro připojení velkého množství různých periferií včetně stále hojně používaných sériových „COMů“
•Tiché, pasivní, bezvětrákové chlazení eliminuje zanesení zařízení prachem a mastnotou a prodlužuje životnost celého zařízení
•Veškerá elektronika je umístěna v jednom celku spolu s displejem
•Dodání s diskem SSD 128 GB a předinstalovaným OS Windows 10 IoT Enterprise Entry
Základní parametry
•15“ LCD LED displej s rozlišením 1024 x 768, jas 400 cd/m2
•Elegantní černá barva
•Dotyková kapacitní plocha
•Čtyřjádrový CPU Intel Celeron™ Quad J3455 až 2,3 GHz
•Paměť 4 GB rozšířitelná až na 8 GB, 1x 204-pin DDR3L
•2 x sériový port: COM1 (DB9), COM2 (DB9) s napájením RI (5V/12V)
•6 x USB port (4 x 2.0, 2 x 3.0) + 1 x postranní USB port
•1 x VGA (D-Sub) výstup pro 2. LCD monitor
•1 x RJ45 LAN 10/100 Ethernet
•1 x Line Out + 1 x Mic-in
•1 x 12V DC vstup
•Napájení z externího zdroje 60 W (12V/5A)
•Předinstalovaný OS Windows 10 IoT Enterprise Entry
•Rozměry a hmotnost:
• s podstavcem: 366 (Š) x 410 (V) x 240 (H) mm / 6,3 Kg
bez podstavce: 366 (Š) x 294 (V) x 57 (H) mm / 4,3 Kg
balení: 485 (Š) x 396 (V) x 175 (H) mm / 7,4 Kg
•Pracovní teplota: 0°C ~ 40°C
•Skladovací teplota: -20°C ~ 60°C

Volitelné příslušenství
•Čtečka magnetických karet 1/2/3 stopy
•VFD zákaznický displej 2x20 znaků
•Druhý LCD monitor 15“, bezdotykový
•Wireless LAN TP-LINK Archer T2U, USB
•Držák externích zákaznických displejů
•Náhradní napájecí zdroj 60W

Parametry

Druh zboží
Operační systém
Ovládání pokladny
Velikost obrazovky
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29067 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.