Virtuos BPOS BP-1588, 15", 4GB, 128GB SSD, Win10 IoT, kapacitní, bez rámečku
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Pokladní systém BPOS BP-1588, CPU Intel Celeron J3455 Quad Core až 2,3 GHz, RAM 4 GB, LCD LED 15", 400 cd/m2, 128 GB SSD, Windows 10 IoT Enterprise 2019 Entry, bez rámečku, černý
BPOS BP-1588 je cenově dostupný, dostatečně výkonný, kompaktní systém v bezvětrákovém provedení. Pyšní se moderním vzhledem, celokovovou konstrukcí v elegantní černé barvě a bezrámečkovým kapacitním displejem s polykarbonátovým sklem. Systém je dodáván včetně SSD pevného disku 128 GB a předinstalovaných Windows 10 IoT.
Dodávka pokladního systému zahrnuje:
+ SSD pevný disk 128 GB
+ Předinstalovaný OS Windows 10 IoT Enterprise Entry včetně optimalizovaných ovladačů
+ Záchranný Virtuos USB flashdisk - pro rychlou reinstalaci OS (návrat do výchozího stavu)
•Výkonné zařízení s nízkou spotřebou, šetrné k životnímu prostředí
•Kvalitní provedení Virtuos s dvouletou záruční dobou
•Kompaktní a elegantní vzhled, odoplná celokovová konstrukce
•Stolní provedení, možnost připevnění na zeď nebo na tyčový držák
•LCD s vysokým jasem, kapacitní dotyková plocha
•Odolnost čelního panelu proti vodě a prachu - třída krytí IP65
•Volitelné integrované příslušenství – čtečka magnetických karet, 15“ LCD zákaznický monitor, VFD zákaznický displej 20 x 2
•Široká nabídka portů pro připojení velkého množství různých periferií včetně stále hojně používaných sériových „COMů“
•Tiché, pasivní, bezvětrákové chlazení eliminuje zanesení zařízení prachem a mastnotou a prodlužuje životnost celého zařízení
•Veškerá elektronika je umístěna v jednom celku spolu s displejem
•Dodání s diskem SSD 128 GB a předinstalovaným OS Windows 10 IoT Enterprise Entry
Základní parametry
•15“ LCD LED displej s rozlišením 1024 x 768, jas 400 cd/m2
•Elegantní černá barva
•Dotyková kapacitní plocha
•Čtyřjádrový CPU Intel Celeron™ Quad J3455 až 2,3 GHz
•Paměť 4 GB rozšířitelná až na 8 GB, 1x 204-pin DDR3L
•2 x sériový port: COM1 (DB9), COM2 (DB9) s napájením RI (5V/12V)
•6 x USB port (4 x 2.0, 2 x 3.0) + 1 x postranní USB port
•1 x VGA (D-Sub) výstup pro 2. LCD monitor
•1 x RJ45 LAN 10/100 Ethernet
•1 x Line Out + 1 x Mic-in
•1 x 12V DC vstup
•Napájení z externího zdroje 60 W (12V/5A)
•Předinstalovaný OS Windows 10 IoT Enterprise Entry
•Rozměry a hmotnost:
• s podstavcem: 366 (Š) x 410 (V) x 240 (H) mm / 6,3 Kg
bez podstavce: 366 (Š) x 294 (V) x 57 (H) mm / 4,3 Kg
balení: 485 (Š) x 396 (V) x 175 (H) mm / 7,4 Kg
•Pracovní teplota: 0°C ~ 40°C
•Skladovací teplota: -20°C ~ 60°C
Volitelné příslušenství
•Čtečka magnetických karet 1/2/3 stopy
•VFD zákaznický displej 2x20 znaků
•Druhý LCD monitor 15“, bezdotykový
•Wireless LAN TP-LINK Archer T2U, USB
•Držák externích zákaznických displejů
•Náhradní napájecí zdroj 60W
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.