Virtuos zákaznický displej Virtuos FL-2025MB 2x20, USB, černý
Doprava zdarma
již od 999 Kč
Doručení do 48 hodin
Jsme fakt rychlí
U nás máte čas
Zboží můžete vrátit do 30 dnů
Odměníme Vás
Za každý nákup získáte věrnostní body
Parametry
- Display: LCD
- Připojení: USB
- Výrobce: Virtuos
-
Věrnostní body: 123
Popis a parametry
- Kompatibilní s VFD displeji Virtuos FV-2030
- Univerzální displej pro pokladní systémy a terminály
- USB model – napájen portem USB bez potřeby externího napájecího zdroje a samostatného vypínání
- Sériový model – napájení z externího adaptéru 12V, 1A (je součástí), nebo přímo z PC pomocí napájecí redukce 12V, či 9. pinu cannon konektoru sériového portu
- Na vyžádání různé druhy připojení – BT, Wi-Fi, Ethernet
- Editovatelná úvodní zpráva + možnost nastavení automatického klidového režimu
- Velká paleta řídících příkazů umožňuje nejrůznější efekty (pohyby kurzoru, vertikální a horizontální rotace, mazání znaků, blikání, zobrazení času)
- 29 národních znakových sad včetně sady s českou diakritikou Latin II – CP852
- Komunikuje emulací sériového portu na USB rozhraní
- Čipová sada virtuálního sériového portu Prolific PL2303, zaručuje kompatibilitu se všemy běžnými OS
- Snadné ovládání pomocí ESC sekvencí
- Příkazově kompatibilní s displeji Aedex, Epson, DSP800, Firich CD5220 …
- 10 emulací příkaz. sad včetně OPOS/JPOS ovladačů
- Možnost programování vlastních znaků místo stávajících do paměti RAM
- Zobrazovač tekuté krystaly (STN LCD)
- Podsvícení displeje 186 cd/m2, tmavěmodré pozadí, bílý text
- Formát displeje 40 znaků (20 sloupců × 2 řádky)
- Druhy znaků 29 sad národních znaků včetně Latin II, 1 sada uživatelsky definovaných znaků
- Velikost znaku matice 16 × 16 bodů; 7,5 (Š) × 10 (V) mm Velikost bodů 0,47 (Š) × 0,63 (V) mm
- Napětí / spotřeba 5 V (USB) ~ 12 V (serial) / max. 2,5W
- Pohotovostní režimy editovatelná uvítací zpráva možnost aut. klidového režimu 1 - 45 min
- Rozměry panelu 214 (Š) × 60 (V) × 33 (H) mm 2 x sloupek: 130 (V) × 33 (průměr) mm podstavec: 160 (Š) × 60 (V) × 100 (H) mm
- Hmotnost cca 1 kg
- Náklon / otáčení 0° – 45° / 360°
- Rozhraní USB 2.0 / RS-232 (Dsub-9P)
- Střední doba poruchy 30 000 hodin
- Kompatibilita Windows XP - 10, Server 2008 - 2016, Embedded 7, 10 IoT, Linux, Macintosh OSX (v 3.1), Android 4.2 ...
Recenze obchodu TonerPartner.cz
S obchodem jsem naprosto spokojena.
Klady: objednávám opakovaně, spokojenost
doručeno za 3 dny
Ochota pomoci
Klady: Spolehlivost
Zápory: Žádná
Vynikající obchod. Bezvadná komunikace, rychlé dodání a dobré ceny. Rád zde nakupuji.
Klady: rychlost
spolehlivost
Klady: Rychlá domluva, rychlé dodání.
Klady: Dobrá komunikace, rychlé dodání.
Klady: Rychlost
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
Nenašli jste odpověd?
Napište nám
Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.
Klady: spokojenost