Virtuos VFD zákaznický displej Virtuos FV-2030B 2x20 9mm, serial, černý
2 987 Kč
2 527 Kč
2 089 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Virtuos VFD zákaznický displej Virtuos FV-2030B 2x20 9mm, serial, černý
Univerzální zákaznický displej pro pokladní systémy a terminály
Elegantní moderní design s výborným dílenským zpracováním bez hran a výstupků.
Vyniká vysokou užitností a všestranností nasazení a nízkou spotřebou max. 2,5W.
Napájení
Napájen z externího adaptéru 12V, 1A (součástí dodávky), nebo přímo z PC pomocí napájecí redukce 12V, či 9. pinu cannon konektoru sériového portu.
Připojení
Na vyžádání různé druhy připojení - RS-232, Bluetooth, Wi-Fi, Ethernet.
Nastavení
Editovatelná úvodní zpráva + možnost nastavení automatického klidového režimu.
Díky nastavitelné výšce a náklonu umožňuje nasazení v různých situacích.
Dvě prodlužovací trubky umožňující tři výškové konfigurace displeje.
Základna displeje
Základna displeje má po obvodu 4 otvory - možno využít k mechanickému připevnění.
Čtyři konstrukční otvory na zadní části displeje pro rozšiřující držáky (VESA).
Specifikace
Fluorescenční zobrazovač s vysokým uživatelsky nastavitelným jasem pro snadnou čitelnost znaků.
29 mezinárodních znakových sad včetně sady s českou diakritikou Latin II - CP852.
Komunikuje pomocí standardního sériového rozhraní RS-232 volitelnou rychlostí 9600 nebo 19200 baudů.
Čipová sada virtuálního sériového portu Prolific PL2303 zaručuje kompatibilitu se všemy základnímy OS.
Snadné ovládání pomocí ESC sekvencí.
Příkazově kompatibilní s displeji Aedex, Epson, DSP800, Firich CD5220 ...
10 emulací příkazových sad včetně OPOS/JPOS ovladačů.
Možnost programování vlastních znaků místo stávajících do paměti RAM.
Možnost připevnění na VESA držák 75 mm.
Součásti dodávky
- hlava displeje s datovým kabelem 1,7 m zakončeným RS-232 (Dsub-9P) konektorem
- stojan - základna displeje + 2x prodlužovací trubka
- napájecí adaptér 12V/1A
- nalepovací nožičky a držák kabelu
- CD s ovladači
- základní instalační příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.