Vivotek FD9388-HTV, 5Mpix, 30sn/s, H.265, motorzoom 2.8-12mm (90-30°), DI/DO, IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, antivandal, IP66
6 997 Kč
5 853 Kč
4 837 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Venkovní IP kamera, rozlišení 2560×1920 (5 Mpix) až 20sn/s, H.265, obj. motorzoom 2.8-12mm (90-30°),PoE, Smart IR, SNV, WDR 120dB, defog, MicroSDXC slot, 3DNR, koridor formát, antivandal, venkovní (IP66), antivirus
Hmotnost 0.819 kg
Rozměry 134 × 134 × 104 mm
Produktová řada
VIVOTEK 88 série
Provedení
Fixed Dome
Prostředí
Venkovní
Rozlišení megapixelů
5
Úhel záběru - horizontální
30°~90°
Úhel záběru horizontální od
30
Úhel záběru horizontální do
90
Den/Noc provoz
Ano
Zabudovaný přísvit
Ano, Smart IR LED 30m
Videoanalytické funkce
Audio detekce, Detekce sabotáže, Videodetekce pohybu
Speciální vlastnosti
3D redukce šumu, Remote focus, Remote zoom, Smart IR, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro
Rozlišení horizontální [px]
2560
Rozlišení vertikální
1920
Sn/s v maximálním rozlišení
30
Citlivost v barvě
0,035
Citlivost v černobílém režimu
0
WDR
120dB, Hardwarové
Snímací čip
1/2,7" CMOS
Objektiv - ohnisková vzdálenost
2,8 ~ 12
Typ objektivu
Motorzoom Varifokální
Naklápění
Ne
Otáčení
Ne
Optický zoom
Ne
Asistent ostření
Ano
Komprese videa
H.264, H.265, MJPEG
Počet streamů
3
Podpora protokolu ONVIF
Ano
Interní úložiště
Ano, MicroSD/SDHC/SDXC
Krytí IP
Ano, IP66
Provozní teplota maximální
-60
Provozní teplota minimální
-30
Antivandal
Ne
Dopravní certifikace
Ne
Zabudovaný mikrofon
Ano
Audio výstup
Ne
Audio vstup
Ne
Zabudované PIR čidlo
Ne
Alarmový vstup
Ne
Alarmový výstup
Ne
Video výstup
Ne
Síťové rozhraní
10/100 Mbit/s (RJ45)
Wi-Fi
Ne
Napájení z el. sítě
Ne
Spotřeba
12,95
Výrobce
VIVOTEK
Záruka
24 měsíců
Obsah balení
Quick installation guide;Zaměřovací samolepka;Sáček šroubů
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.