Výprodej Aruba 6000 12G PoE Class4 + 2x1GbE 2x1GSFP 139W Switch
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Výprodej Aruba 6000 12G PoE Class4 + 2x1GbE 2x1GSFP 139W Switch
Obecný popis
Aruba 6000 je výkonný switch s podporou PoE. Nabízí 12x 10/100/1000BASE-T portů, 2x 1G SFP porty a 2x 1GbE porty.
Specifikace
Switch je vybaven dual core ARM Cortex A9 procesorem s frekvencí 1016 Mhz a 4 GB DDR3 pamětí. Zajišťuje 32 Gbps přepínací kapacitu a 23.8 Mpps propustnost.
Porty a napájení
Switch má 1x USB-C Console Port a 1x USB Type-A Host port. Poskytuje až 139W Class 4 PoE napájení.
Rozměry a hmotnost
Rozměry switchu jsou 4.39 cm (výška) x 25.4 cm (šířka) x 25.5 cm (hloubka) a váží 2.78 kg.
Podrobné technické parametry
IPv4 Host Table (ARP): 1,024
IPv6 Host Table (ND): 512
IPv4 Unicast Routes: 512
IPv6 Unicast Routes: 512
MAC Table Capacity: 8,192
IGMP Groups: 512
MLD Groups: 512
IPv4/IPv6/MAC ACL Entries (ingress): 256 / 128 / 256
Provozní podmínky
Provozní teplota: 32°F to 113°F (0°C to 45°C) do 5000 ft (1.5 km)
Relativní vlhkost: 15% to 95% při 104°F (40°C) bez kondenzace
Maximální provozní výška: 10000 feet (3 km)
Maximální neoperační výška: 15000 feet (4.6 km)
Energetické údaje
Frekvence: 50 / 60 Hz
Napětí: 100-127 VAC / 200-240 VAC
Proud: 1.8 A / 0.9 A
Spotřeba (230 VAC): idle: 16W, Max Power (w/o PoE): 21.9W, Max Power (w/ PoE): 170W
Bezpečnost a certifikace
Splňuje normy UL 60950-1; IEC 60950-1; EN 60950-1 a další. Emituje 0 dB akustického tlaku.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.