Watch Grace (M4), Stříbrné ALIGATOR
2 299 Kč
1 353 Kč
1 118 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Watch Grace (M4), Stříbrné ALIGATOR
Kód produktu: 8595181198605
Elegance a styl
Chytré dámské hodinky s klasickým designem.
Jednoduchost a elegance v jednom.
Tři vyměnitelné stylové řemínky v balení.
Hodinky, které vám rozumí
Intuitivní ovládání a chytrá aplikace Aligator Watch.
Vše v češtině pro snadné ovládání.
Chytrost a spolehlivost
Dotykový 1,09" displej s rozlišením 240 × 240 px.
Rychlé a spolehlivé ovládání s možností nastavení vlastního ciferníku.
Dvě barvy, tři druhy řemínků
Elegantní, klasický vzhled s vyměnitelnými řemínky.
Dostupné v barvách rosegold a stříbrné.
Spolehlivé notifikace
Přizpůsobitelné notifikace pro hovory a zprávy.
Upozornění na všechny novinky z Facebooku, Instagramu a dalších appek.
Sledování zdraví
Monitorování srdečního tepu a počítání kroků.
Přehledné sledování zdravotních dat v aplikaci.
Osobní trenér i hlídač spánku
Monitorování fitness aktivity a spánku.
Chytré buzení vibrací v optimální dobu.
Sledování cyklu
Možnost sledování menstruačního a ovulačního cyklu.
Upozornění na blížící se události.
Přehled o počasí
Přehledná předpověď počasí přímo na hodinkách.
Funkce pro všechny příležitosti
Stopky, ovládání hudby v telefonu, hra a spoušť pro fotoaparát.
Odolnost a energie pro celý den
Odolnost třídy IP67 a výdrž baterie až jeden týden.
Snadné nabíjení v nabíjecím stojánku.
Specifikace
- Úhlopříčka 1,09"
- Rozlišení 240 × 240 IPS
- Plně dotykový displej
- Boční tlačítko
- Nastavitelný vzhled číselníku
- Maximální délka řemínku 22 cm
- Tři řemínky v balení
- Vibrace
- Bluetooth
- Voděodolnost IP 67
- Ovládání hodinek v češtině, slovenštině, angličtině, maďarštině
- Baterie s kapacitou 140 mAh
- Výdrž 1 týden
- Nabíjení USB kabelem s magnetickým uchycením
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.