Xiaomi 12 8GB/128GB Blue
8 853 Kč
7 317 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xiaomi 12 8GB/128GB Blue
EAN: 6934177763793
Kompaktní design pro pohodlí
Xiaomi 12 je navržen pro pohodlné ovládání jednou rukou. S šířkou pouhých 69,9 mm perfektně padne do dlaně.
Stylová ikonická estetika
Nový ikonický design přichází ve třech barevných variantách: Gray, Purple a Blue.
Špičkový výkon nové generace
Telefon pohání nejpokročilejší mobilní platforma Qualcomm - Snapdragon 8 Gen 1.
Profesionální fotoaparát
50Mpx hlavní fotoaparát, 13Mpx ultra širokoúhlý fotoaparát a 5Mpx telemakro fotoaparát.
AMOLED displej
6,28palcový AMOLED displej s rozlišením FHD+ 2400 × 1080 zobrazuje více než 68 miliard barev.
TrueColor zobrazení s profesionální kalibrací barev
Podporuje 120Hz AdaptiveSync obnovovací frekvenci a až 480Hz dotykovou vzorkovací frekvenci.
Technologie Dolby Vision a HDR 10+
Ultra živý obraz podpořený neuvěřitelným jasem, kontrastem a barvami plnými detailů.
SOUND BY Harman Kardon a podpora Dolby Atmos
Vynikající zvukový zážitek díky dvojici symetrických reproduktorů.
Baterie s dlouhou výdrží
Ve svém kompaktním těle skrývá baterii o kapacitě 4 500 mAh.
Technické specifikace
- Displej: 120Hz 6,28” AMOLED DotDisplay
- Rozlišení displeje: 2400 × 1080
- Procesor: Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1
- Počet jader: 8
- Frekvence jádra: 3,0 GHz
- Operační systém: Android 12, MIUI 13
- Operační paměť: 8 GB
- Interní paměť: 128 GB
- Zadní fotoaparát: 50+13+5Mpx
- Přední fotoaparát: 32Mpx
- Bluetooth: 5.2
- Verze USB: USB-C
- Dual SIM: Ano, 2x nano SIM
- Kapacita baterie: 4500 mAh
- Výška: 152.70 mm
- Šířka: 69.90 mm
- Hloubka: 8.16 mm
- Hmotnost: 180 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.