Xiaomi buds 3 (Black)
2 495 Kč
2 444 Kč
2 020 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xiaomi Buds 3 (Black)
Hybridní potlačení hluku
Sluchátka jsou vybavena výkonným čipem ANC. Poskytují až 40 dB hybridního potlačení hluku.
Čisté hovory i v hlučném prostředí
Tri-mikrofonové potlačení hluku zajistí čisté hovory i v hlučných místech.
3 ANC režimy
Lehký režim pro relaxaci v kavárně, vyvážený režim pro procházky v parku, hluboký režim pro hlučné dojíždění metrem.
Duální režimy filtrování
V transparentním režimu můžete poslouchat své okolí, aniž byste museli sundávat sluchátka. Podporuje také vylepšení hlasu, aby byly hlasové frekvence čisté, což usnadňuje chatování s přáteli v hlučném prostředí.
Hi-Fi kvalita zvuku
Duální magnetický dynamický ovladač, tři široká frekvenční pásma a citlivá přechodová odezva vám poskytují více detailů.
Dlouhá životnost baterie
S nižší spotřebou čipu vydrží baterie až 7 hodin při použití jednoho sluchátka a až 32 hodin s nabíjecím pouzdrem.
Připojení dvou zařízení
Lze jej propojit se dvěma zařízeními současně. Mezi zařízení patří chytré telefony, tablety, počítače a další chytrá zařízení.
Pohodlné a bezpečné nošení
4,6g lehké tělo každého sluchátka, ergonomický design, zaostřený design špuntů kolem tragus, antitragus a cavum conchae pro pohodlné a bezpečné uchycení.
Odolnost proti prachu a vodě
Sluchátka jsou přísně navržena a certifikovány IP55 odolné proti prachu a vodě.
Podpora bezdrátového nabíjení
Sluchátka jsou kompatibilní s nabíječkami s certifikací Qi.
Technické specifikace:
- Kapacita baterie: 38 mAh (sluchátko), 480 mAh (nabíjecí pouzdro)
- Životnost baterie sluchátka: Přibližně 7h (ANC off)
- Celková životnost baterie: Přibližně 32h (ANC off)
- Nabíjecí port: typu C
- Nabíjecí čas: 83 min.
- Bezdrátová konektivita: Bluetooth 5.2
- Dosah Bluetooth: 10 m
- Hmotnost: 4,6g (sluchátko), 62g (celkem)
Obsah balení:
- Sluchátka
- Nabíjecí pouzdro
- nabíjecí kabel typu C
- špunty
- manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.