Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S

- 50%

ilustrační foto

Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S
Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S
Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S
Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S
Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S
Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S
Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S
Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S
Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S
Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S
Obj. číslo
3988876
OEM
28324
Výrobce
Xiaomi
Věrnostní body: 50
4 hodnocení
Skladem > 20 ks, v úterý u Vás

1 995 Kč

1 005 Kč

831 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 005 Kč
Skladem > 20 ks, v úterý u Vás

1 005 Kč

1 995 Kč

831 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S

EAN: 6934177719844

Bezdrátové stereo pro dokonalý zvuk

Užijte si skvělou kvalitu zvuku a hovoru bez obtěžujících spletených kabelů.

Ergonomický design

Poloviční konstrukce ucha poskytuje maximální pohodlí a nejlepší fit pro dlouhodobé používání.

In-Ear detekce

Vestavěný senzor automaticky pozastaví hudbu po vyjmutí jednoho sluchátka.

Skvělá kvalita zvuku

Sluchátka podporují AAC, pokročilý kodek pro lepší kvalitu zvuku v systémech iOS i Android.

Dlouhá výdrž baterie

Po úplném nabití nabízejí 5 hodin výdrže baterie a celkem 20 hodin s pouzdrem.

Single-Ear režim

Každá strana může pracovat samostatně a automaticky přepínat. Není třeba samostatně spárovat.

Volání bez šumu

Díky potlačení okolního hluku s duálním mikrofonem je hovor dokonale čistý.

Rychlé párování (MIUI Global)

U podporovaných telefonů Mi/Redmi lze sluchátka snadno spárovat pomocí vyskakovacího okna.

Bezdrátové nabíjení

Pouzdro na sluchátka podporuje bezdrátové se standardem Qi.

Technické specifikace

  • Hmotnost (jedno sluchátko): 4,5g
  • Hmotnost (celková): 52g
  • Dosah: 10m
  • Audio kodek: SBC/AAC/LHDC
  • Impedance: 32?
  • Vstup: 5V/1A
  • Metoda nabíjení: Type-C, Qi wireless charging
  • Čas nabíjení: 1h (s Type-C kabel)
  • Výdrž baterie (jedno nabití): 5h
  • Výdrž baterie (s pouzdrem): 24h
  • Bluetooth verze: 5.0

Parametry

Druh zboží
Typ sluchátek
Mikrofon
Konektivita
Rozhraní sluchátek
Vlastnosti sluchátek
Využití
Stupeň krytí IP
Funkce mikrofonu
Hmotnost (g)
Konstrukce
Konstrukce mikrofonu
Platforma
Podporované kodeky
Verze Bluetooth
Výdrž baterie (h)
Výdrž pouzdra (h)
Způsob nabíjení
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29239 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.