Xiaomi Redmi 10 4GB/64GB Pebble White
4 498 Kč
4 137 Kč
3 419 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xiaomi Redmi 10 4GB/64GB Pebble White
Úchvatná fotografie
50Mpx fotoaparát pro špičkové fotografie. Čtyřnásobný fotoaparát s AI pro různé scénáře.
Širokoúhlý a hloubkový snímek
- 8Mpx ultra širokoúhlý fotoaparát.
- 2Mpx makro fotoaparát.
- 2Mpx hloubkový senzor.
Selfie kamera
8Mpx přední kamera pro panoramatická selfie.
Displej pro plynulé sledování
90Hz displej pro vylepšený zážitek ze sledování. 6,5palcový FHD DotDisplay pro plynulé použití.
AdaptiveSync technologie
Optimalizuje obnovovací frekvenci a prodlužuje životnost baterie.
Režim čtení 3.0
Přepne displej na téměř papírovou textu a snižuje namáhání očí.
Prvotřídní design
Elegantní vzhled s stříbrným rámem fotoaparátů. Tenké tělo s velkou baterií.
Varianta Pebble White
Matný povrch odolávající otiskům prstů a vytvářející luxusní pocit.
Výkonný procesor a baterie
MediaTek Helio G88 procesor pro lepší zábavu a ostřejší fotografie.
Baterie o kapacitě 5000 mAh
Dva dny na jedno nabití, 18W rychlé nabíjení a 9W reverzní nabíjení.
Technické parametry
- Displej: 6,5" 90 Hz
- Rozlišení displeje: 2400 x 1080
- Procesor: MediaTek Helio G88
- Počet jader: 8
- Frekvence jádra: 2 GHz
- Grafický čip GPU: Mali-G52 MC2
- Operační systém: Android 11, MIUI 12.5
- Operační paměť: 4 GB
- Interní paměť: 64 GB
- Podpora paměťové karty: ANO (MicroSD až 512 GB)
- Zadní fotoaparát: 50 + 8 (ultrawide) + 2 (macro) + 2 (depth) MPx
- Přední fotoaparát: 8 MPx
- Bluetooth: ANO (verze 5.1)
- Wi-Fi: ANO (Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot)
- Vstup pro sluchátka: 3,5mm Jack
- Verze USB: Type-C
- Systém určování polohy: GPS, A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
- Dual SIM / typ SIM karty: ANO 2x NanoSIM
- Kapacita baterie: 5000 mAh (18 W nabíjení, 9 W reverzní nabíjení)
- Senzory: otisků prstů, přiblížení, akcelerometr, kompas
- FM rádio: ANO
- Výška: 162 mm
- Šírka: 75,5 mm
- Hloubka: 8,9 mm
- Hmotnost: 181 g
Obsah balení
Xiaomi Redmi 10, adaptér, usb type-c kabel, silikonový obal, SIM tool, manuál.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.