YAC 2133 Dual USB C nabíječka 36WYENKEE
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
YENKEE YAC 2133 Dual USB C Nabíječka 36W
Kompaktní provedení pro maximální výkon
Tato duální USB C nabíječka poskytuje maximální výstupní výkon až 36 W. Je ideální pro rychlé nabíjení vašich mobilních telefonů a tabletů.
Technologie rychlého nabíjení Power Delivery
Nabíječka je vybavena technologií Power Delivery. Při zapojení jednoho USB C portu dosahuje maximálního nabíjecího výkonu až 36 W.
Při zapojení obou portů
Když jsou zapojeny obě porty, nabíječka poskytuje maximální nabíjecí výkon 18 W pro každý port zvlášť.
Design a bezpečnost
Kompaktní design je vhodný do většiny domácností a kanceláří. Nabíječka má unikátní tvar, který zabere minimum místa na vašem pracovním stole nebo u postele. Nabíječka je vybavena sadou bezpečnostních prvků jako například ochrana proti přepětí, přetížení, přehřátí a zkratu.
Specifikace
- Označení modelu: YAC 2133
- Vstupní napětí: AC 100–240 V
- Vstupní frekvence: 50/60 Hz
- Výstupní napětí: DC 5,0 V / 9,0 V / 12,0 V / 15,0 V / 20,0 V
- Výstupní proud: 3,0 A / 3,0 A / 3,0 A / 2,4 A / 1,8 A
- Výstupní výkon: 36,0 W
- Výstupní výkon USB C1 + C2: 18,0 W + 18,0 W
- Průměrná účinnost v aktivním režimu: 86,6 %
- Účinnost při nízké zátěži (10 %): 86,4 %
- Spotřeba energie bez zátěže: 0,09 W
Podporované nabíjecí protokoly
- USB Power Delivery(PD)3.1
- Quick Charge 2.0/3.0/3.0+
- XIAOMI CHARGE TURBO 27W
- HUAWEI FCP/SCP/HVSCP
- SAMSUNG AFC
- VOOC 2.0/4.0
- USB BC1.2 DCP
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.