Yeelight Ceiling Light A2101C450 (starry)

- 12%

ilustrační foto

Yeelight Ceiling Light A2101C450 (starry)
Obj. číslo
31073082
OEM
YLXDD-0017
Výrobce
Yeelight
Věrnostní body: 118
0 hodnocení
Skladem 13 ks, ve čtvrtek u Vás

2 693 Kč

2 362 Kč

1 952 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 362 Kč
Skladem 13 ks, ve čtvrtek u Vás

2 362 Kč

2 693 Kč

1 952 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Obr. Klíčové vlastnosti 1680022a

Klíčové vlastnosti

  • Inteligentní ovládání, dálkové ovládání, možnost hlasového ovládání
  • Iluze hvězdné oblohy
  • Určeno pro místnost 10-15 m2
  • Možnost nastavení barevné teploty 2700K až 6500K
  • Vysoký index podání barev Ra95 - přirozené barvy i pod umělým světlem
  • Bezpečné pro oči, nebliká, RGO Blue Light Safety level
  • Snadná instalace
  • Stropní světlo je odolné proti prachu a hmyzu
  • Možnost ovládání také přes dálkový ovladač Yeelight nebo Smart Dimmer
  • Propojení WLAN IEEE 802.11 b/g/n 2,4 GHz a Bluetooth 4.2
  • Kompatibilní s Google Assistant, Apple HomeKit, Samsung SmartThings, Amazon Alexa
  • Integrace do Xiaomi Mi Home
Obr. Stropní světlo Yeelight Ceiling Light A2101C450 1680022b

Stropní světlo Yeelight Ceiling Light A2101C450

Ať už potřebujete vybavit světlem ložnici, obývací pokoj anebo dětský pokojíček, stropní světlo Yeelight Ceiling Light A2101C550 v minimalistickém designu perfektně zapadne. Měkké světlo z Yeelight svítidla osvítí celou místnost bez zbytečných stínů. Můžete si vybrat z mnoha předdefinovaných režimů a nastavit si tu pravou kombinaci jasu a teploty světla pro každou denní dobu. Vysoký index podání barev zajistí světlo téměř nerozeznatelné od denního světla, můžete si užívat stejně jasné a nevybledlé barvy jako při přirozeném osvětlení. Naopak usínání usnadní Moonlight režim s ultra minimálním jasem, který uleví unaveným očím, stejně jako svit měsíce.

Obr. Inteligentní ovládání stropního světla Yeelight 1680022c

Inteligentní ovládání stropního světla Yeelight

Stropní světlo Yeelight Ceiling Light A2101C550 lze pohodlně ovládat přes váš mobilní telefon pomocí aplikace Yeelight, hlasové asistenty, pomocí Yeelight ovladače nebo přes Yeelight Smart Dimmer. Během několika sekund si přizpůsobíte barevnou teplotu osvětlení přesně dle vašich aktuálních potřeb. Světlo lze kromě dedikované aplikace Yeelight začlenit také do aplikace Xiaomi Mi Home.

Potěší vás možností ovládání za pomoci Wi-Fi / BT ovládacích prvků - cenami ověnčený Smart dimmer či dálkový ovladač Yeelight Remote Control se prodávají samostatně a nejsou součástí balení.

Nechybí ani kompatibilita s hlasovými asistentyGoogle Assistant, Apple HomeKit, Samsung SmartThings, Amazon Alexa (přes dedikovanou bránu dané platformy).

Technické parametry

Technické parametry

  • Kompatibilita: Apple HomeKit, Google Assistant, Amazon Alexa, Xiaomi Mi Home
  • Připojení: Bluetooth
  • Styl: Moderní
  • Barva: Bílá
  • Materiál: Plast
  • Typ světla Stropní
  • Určení: Vnitřní
  • Další vlastnosti: Stmívatelnost, SMART, Mobilní aplikace, Dálkové ovládání
  • Rozměry: 9,3 x 49,5 x 49,5 cm
  • Zdroj světla: Integrovaný LED
  • Typ žárovky: LED
  • Světelný tok: 3 500 lm
  • Barevná teplota světla: Teplá bílá
  • Minimální chromatičnost: 2 700 K
  • Vstupní napětí: 230 V
  • Příkon: 50 W
  • Napájení: Ze sítě
  • Stupeň krytí IP: IP20
  • Životnost 25 000 h

Parametry

Typ světelného zdroje
Produkt
Energetická třída
Životnost
Světelný tok (lm)
Barva svítidla
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.