Zyxel GS-105B v3 5-port Gigabit Ethernet Desktop Switch
420 Kč
347 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Zyxel GS-105B v3 5-port Gigabit Ethernet Desktop Switch
Stolní switch s 5 porty pro gigabitový Ethernet.
Popis
Tento kompaktní a odolný switch je ideální pro domácí nebo kancelářské prostředí. S možností instalace na stěnu je flexibilní pro jakékoli umístění.
Funkce
- Připojení až 5 síťových zařízení s gigabitovou rychlostí přenosového média.
- Porty s funkcí QoS pro optimalizovaný, plynulý přenos hlasu (VoIP) a dat u aplikací s vysokou a střední prioritou.
- Ekologický switch pro úsporu energie.
- Detekce smyček pro prevenci selhání sítě.
Specifikace
Standard: IEEE 802.3 10Base-T Ethernet, IEEE 802.3u 100Base-TX Fast Ethernet, IEEE 802.3ab 1000BASE-T Gigabit Ethernet, IEEE 802.3 Nway auto-negotiation, IEEE 802.3x full duplex operation and flow control, IEEE 802.3az Energy Efficient Ethernet
Rychlost přenosu dat: Ethernet: 10/20 Mbps, Fast Ethernet: 100/200 Mbps, Gigabit Ethernet: 1000/2000 Mbps
MAC adresa: 2 K
Paměťový buffer: 128 KB
Switching fabric (non-blocking): 10 Gbps
Hardware Specifikace
Rozhraní: Pět RJ-45 10/100/1000 Mbps Ethernet portů s auto MDI/MDIX podporou
LED indikátor: PWR: Power, Per port: Link/Activity
Napájení: Vstup: 100-240 V AC, Výstup: 9 V DC, 0.6 A
Spotřeba energie: max. 3.5 watt
Rozměry: 164 x 98 x 26 mm
Hmotnost: 369 g
Provozní prostředí
Teplota: 0°C to 40°C
Vlhkost: 10% to 90% (Non-condensing)
Skladovací prostředí
Teplota: -40°C to 70°C
Vlhkost: 5% to 90% (Non-condensing)
Certifikace
CE, FCC class B, C-Tick, BSMI
Balení obsahuje
- Gigabit switch
- Napájecí adaptér
- Rychlý startovací průvodce
- Záruční list
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.