Samsung Galaxy Tab A8, 10, 5\", 3GB/32GB, LTE, stříbrná
5 842 Kč
5 619 Kč
4 644 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Samsung Galaxy Tab A8, 32GB, 10,5", LTE, stříbrná
EAN: 8806092943407
Displej
Tablet je vybaven 10,5" displejem s tenkými rámečky o tloušťce 10,2mm.
Design
Kovové provedení zaručuje odolnost a tenké tělo s tloušťkou 6,9mm zajistí pohodlné používání.
Zvuk
Čtyři reproduktory podporují prostorovou technologii zvuku Dolby Atmos pro kvalitní zvukový zážitek.
Výkon a výdrž
Osmijádrový procesor s 3GB RAM, vnitřní paměť 32GB a možnost navýšení paměti až na 1TB pomocí MicroSD karet.
Velká baterie s kapacitou 7040mAh a možnost 15W rychlého nabíjení.
Pomocník při distanční výuce
Funkce Screen Record umožňuje nahrávat online přednášky a meetingy s možností vkládání poznámek.
Pro děti
Aplikace Samsung Kids nabízí vzdělávací a zábavné hry v bezpečném prostředí s rodičovskou kontrolou.
Multitasking
Možnost rozdělení displeje na poloviny a práce ve dvou oknech naráz.
Zabezpečení
Platforma Samsung Knox chrání tablet od prvního zapnutí.
Technické specifikace
- Displej: 10,5" TFT LCD
- Rozlišení displeje: 1920 x 1200
- Počet jader: 8
- Frekvence jádra: 2GHz
- Operační systém: Android
- Operační paměť: 3 GB
- Interní paměť: 32 GB
- Zadní fotoaparát: 8 Mpx
- Přední fotoaparát: 5 mpx
- Verze USB: USB-C
- Vstup pro sluchátka: Ano
- Externí paměť: MicroSD
- Kapacita baterie: 7040 mAh
- Výška: 16,19 cm
- Šířka: 24,68 cm
- Hloubka: 0,69 cm
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.