SAMSUNG MT LED LCD Monitor 24\" ViewFinity 24A600UCUXEN-plochý, IPS, 2560x1440, 5ms, 75Hz, HDMI, DisplayPort, USB-C, Pivot
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SAMSUNG 24" LED LCD Monitor
Model: ViewFinity 24A600UCUXEN
Technické specifikace
- Typ displeje: IPS
- Rozlišení displeje: 2560 x 1440 (QHD)
- Obnovovací frekvence displeje: 75 Hz
- Odezva displeje: 5 ms
- Barevná hloubka: 8 bit
- Kontrast: 1000:1
Připojení
- Drátová připojení: 3,5 mm, HDMI, USB-A, DisplayPort
- Počet HDMI: 1x HDMI
- Počet USB: 1x USB 3.0/3.1/3.2 Gen 1 Type-A, 2x USB 2.0 Type-A, 1x USB 3.1/3.2 Type-C
Vzhled a konstrukce
- Barva: Černá
- Typická spotřeba: 19 W
- Rozměry: 530 mm (V), 542 mm (Š), 196,0 mm (H)
- Hmotnost: 5 kg
Další informace
- Reproduktor: Ne
- Podporované barvy (mil.): 1000
- HDR: Ano
- Výškově nastavitelný: Ano
- Montáž na zeď: Ano
- Flicker reduction: Ano
- Blue light reduction: Ano
- Obraz v obraze (PIP/PBP): Ano
- FreeSync: Ano
Monitor je okno do duše počítače, a správný monitor posune Vaši práci na novou úroveň.
Monitor Samsung S24A600N Vám nabídne dokonalý IPS panel, se kterým se Vám bude pracovat ještě lépe. S úhlopříčkou 24" budete mít dostatek prostoru pro všechny Vaše pracovní potřeby a moderní, jednoduchý design zajistí, že dokonale zapadne na pracovní místo.
Mimořádná flexibilita
Stojan k monitoru S24A600N Vám nabídne skvělou flexibilitu pro všechny Vaše potřeby. Můžete monitor nastavit výškově, naklonit a dokonce překlopit na výšku, takže máte dostatek možnosti přizpůsobení dle Vašich požadavků.
HDR je nový standard
Obrazovky s podporou HDR začínáme vidět častěji, a to z dobrého důvodu. Živější, preciznější barvy, které jsou realističtější Zachování detailů v jasných a tmavých částech obrazu HDR obsah se vytváří procesem, který kombinuje více snímků do jednoho.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.